Echter was voor haar een vereiste toen ze ging rondkijken voor een pony dat er sprake zou zijn van een korte lease/proef periode. Nou vind ik dit op zich erg fijn aangezien ik weet hoe saffron kan zijn en dat je pas echt weet of het goed gaat als hij er is. Ik heb er echt een ontzettend goed gevoel hierbij en weet zeker dat zij hem het perfecte huisje voor hem hebben.
Maar nu is dus de vraag, wat moet er precies in een lease contract? Ikzelf heb hier nog totaal geen ervaring mee. Bijna iedereen raadt het me ook af, aangezien als er wat gebeurt ze hem zo terug kunnen brengen en ik dan met een pony zit die niet verkoopbaar meer is. Wat is jullie ervaring met leasen? En is er een mogelijkheid om zulke problemen te voorkomen? En wat doen jullie met het paspoort? Gaat die mee of blijft hij bij de eigenaar?
Het gaat om een lease periode van 1 max 2 maanden. Is dit te lang of valt dat wel mee?
Aangezien ik hier totaal geen ervaring mee heb en eigenlijk wel alles zo goed mogelijk wil dekken hoor ik graag jullie ervaringen en tips aan

Groetjes, Jennifer