onderlinge wedstrijd in de buurt van Leeuwarden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xSamanthaB

onderlinge wedstrijd in de buurt van Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 20:55

hallo,

Ik wil binnenkort beginnen met wedstrijden, geen echte van de knhs, maar gewoon onderling.

Nu ben ik op zoek naar een manege, vereniging of iets anders die onderlinge wedstrijden organiseert, ook voor mensen die geen lid zijn.
Ik woon in Leeuwarden, dus het moet wel dichtbij zijn.
Ook moeten ze eigen paarden tot beschikking hebben.

Misschien in de toekomst dat ik er met mijn eigen verzorgpaard heenga, maar daar begin ik nu nog niet aan.

Het moet ongeveer op F of B niveau zijn.

Weten jullie misschien wat?

tjoepatjoep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 11:53

ik denk dat je dan gewoon moet gaan lesrijden op een manege,
Molenruiters bijvoorbeeld, in vrouwbuurt.
ook kun je in Wirdum proberen!
Gewoon ergens wedstrijd rijden op n paard van daar kan volgens mij nergens.. :+

xSamanthaB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 20:55

tjoepatjoep schreef:
ik denk dat je dan gewoon moet gaan lesrijden op een manege,
Molenruiters bijvoorbeeld, in vrouwbuurt.
ook kun je in Wirdum proberen!
Gewoon ergens wedstrijd rijden op n paard van daar kan volgens mij nergens.. :+

Ik ben zelf redelijk vaak bij Molenruiters geweest, en heb laatst er ook nog gereden, maar zelf vind ik het niet bepaald een goede manege.

Over Wirdum hebben ik wel goede verhalen gehoord, maar kan nergens wat vinden over wedstrijden.

tjoepatjoep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 10:23

ik rijd zelf bij de molenruiters, maar niet op de manege, ik rijd bij de vereniging, heb er vroeger wel altijd gereden, maar denk dat ik wel begrijp wat je bedoeld, de lessen zijn vrij groot, veel kinderen in een les, en soms niet de aandacht die je nodig hebt!
Wirdum kan ik je zeker aanraden! hele leuke pony'tjes en lessen met ik meende minimaal 6 in de les! prima te doen dus! als ik jou was ging ik daar even kijken!
in wirdum rijden ze volgens mij 2 x per jaar een dressuurproefje! en 1 keer per jaar een springwedstrijdje!
bij de molenruiters hebben ze vaker wedstrijd in een jaar,
maar ik zou zeggen gaat je het om de leuke les of puur om wedstrijdjes?
Dan zo ik gewoon doortrainen met je eigen/verzorg en daarmee gaan wedstrijden rijden, mits dit te doen is natuurlijk!

xSamanthaB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 18:38

tjoepatjoep schreef:
ik rijd zelf bij de molenruiters, maar niet op de manege, ik rijd bij de vereniging, heb er vroeger wel altijd gereden, maar denk dat ik wel begrijp wat je bedoeld, de lessen zijn vrij groot, veel kinderen in een les, en soms niet de aandacht die je nodig hebt!
Wirdum kan ik je zeker aanraden! hele leuke pony'tjes en lessen met ik meende minimaal 6 in de les! prima te doen dus! als ik jou was ging ik daar even kijken!
in wirdum rijden ze volgens mij 2 x per jaar een dressuurproefje! en 1 keer per jaar een springwedstrijdje!
bij de molenruiters hebben ze vaker wedstrijd in een jaar,
maar ik zou zeggen gaat je het om de leuke les of puur om wedstrijdjes?
Dan zo ik gewoon doortrainen met je eigen/verzorg en daarmee gaan wedstrijden rijden, mits dit te doen is natuurlijk!

Ik rij zelf nu bij Stal Lunia in Marsum, dus het gaat me eigenlijk puur om de wedstrijden :') Ik zal wel eens kijken in Wirdum of het daar kan :P

tjoepatjoep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 10:01

hebben ze daar geen wedstrijden dan?
Je kan niet zomaar bij een manege wedstrijd rijden als je er verder niet lid bent o.i.d.
Dan moet je gewoon bij je eigen manege blijven!