Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lillian__ schreef:we hebben geen contract, ik betaalde 50 euro per maand voor 2 keer in de week.
ikke schreef:Sjonge, wat doen jullie weer moeilijk, terwijl het zo simpel is: Laat de eigenaresse jou aansprakelijk stellen; doe die aansprakelijkheidsstelling naar je verzekering en laat de verzekeraars het vervolgens fijn uitvechten.
Mocht daaruit komen dat de eigenaresse aansprakelijk is en het buiten haar verzekering valt, dan is het wel zo fatsoenlijk om deel te nemen in de kosten.
Iris82 schreef:ikke schreef:Sjonge, wat doen jullie weer moeilijk, terwijl het zo simpel is: Laat de eigenaresse jou aansprakelijk stellen; doe die aansprakelijkheidsstelling naar je verzekering en laat de verzekeraars het vervolgens fijn uitvechten.
Mocht daaruit komen dat de eigenaresse aansprakelijk is en het buiten haar verzekering valt, dan is het wel zo fatsoenlijk om deel te nemen in de kosten.
Dit is echt het enige juiste antwoord.
paardje1983 schreef:als het op haar eigen terrein is, dan is de eigenaresse aansprakelijk. zei moet ervoor zorgen dat zijn terrein vrij is van opstakels, zodat je veilig kan rijden.
kleinvosje schreef:paardje1983 schreef:als het op haar eigen terrein is, dan is de eigenaresse aansprakelijk. zei moet ervoor zorgen dat zijn terrein vrij is van opstakels, zodat je veilig kan rijden.
Ehm, wie heeft het hier over rijden? Dat lees ik nergens terug?
Ik ben het eens met ikke, aan de verzekering overlaten. die hebben ervaring met dit soort zaken.
kleinvosje schreef:paardje1983 schreef:ik ga vanuit dat ze de paard bij de eigenaresse thuis rijdt.
Nooit zomaar ergens vanuit gaan, paard kan net zo goed in pension staan op een stal. Dit soort dingen roepen brengt verwarring die nergens voor nodig is...
Lillian__ schreef:hoe gaat zoiets dan? gewoon je verzekeraar bellen van ja d'r is dit, dit en dit gebeurt? wie moet er betalen?