Welke rijbroek zou passen? hebben jullie tips?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

joyce83

Welke rijbroek zou passen? hebben jullie tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 17:46

Afbeelding
Ik heb zelf bovenstaande rijbroek in maat 38 welke lekker ruim zit. Zelf zit ik normaal tussen maat 38 en 40 in. Maat 38 wil nog wel eens wat strak zitten en maat 40 vaak net te flubberig. Zoals de hh bovenstaande zit lekker rondom mijn buik maar de benen zouden wat strakker mogen zitten.
Andere rijbroeken die ik heb zitten met 38 erg strak zoals oa eurostar. Nu zou ik graag voor de tussentijd dat ik weer wat kilo's kwijt ben nog een extra broek willen.

Op marktplaats kwam ik deze tegen
http://link.marktplaats.nl/520693267 ze heeft netjes de taille opgemeten maar nu ben ik bang dat de benen weer te ruim gaan zitten. Hebben jullier ervaring met deze rijbroek? of weten jullie andere rijbroeken die vallen zoals bovenste rijbroek.

sitasgatje

Re: Welke rijbroek zou passen? hebben jullie tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 21:46

ik herken je probleem , ik heb nu een van de epplejack. deze zit goed, en is ook niet telang voor mijn kleine beentjes:D ben er super tevreden over, ook de kwaliteit.
ik heb hem nu een jaar en minimaal 2x per week aan en dan ook gelijk de hele dag voor school.
en als ik ooknog rij dan heb ik hem om de dag aan. dus 1 dag in de was 1 dag aan, verkleurd niet , rekt niet uit. enz

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 22:11

vallen de rijbroeken van Epplejeck dan allemaal hetzelfde ongeveer of verschilt dat per model?
Nadeel is gewoon dat mijn benen wel de 38 nodig hebben qua omvang maar dat ik in verhouding teveel buik heb waardoor daar juist een 40 vaak wat lekkerder zit.. Qua lengte heb ik dan ook nog eens de pech om niet groot te zijn.

sitasgatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 16:00

ik herken het. ik ben 1,63 en weeg nu 64 .. dus moet je eve inschatten hoe ik eruit zie:P
en kheb een maat 38 aan en die zit super.
niet telang of testrak enz.

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 19:55

kan je niet vragen of ze ook de beenomvang wil meten? dan vergelijk je het met de broek die je nu hebt!
en anders er eentje in de buurt vinden zodat je kan passen.

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 21:24

Ssmarty dat is idd ook nog een slimme tip! nadeel is alleen dat ik al eens gedacht had om mijn broek na te meten maar die broeken lopen smaller naar beneden dus dan moet je echt op het goede punt gaan meten :+ Ach ja en anders moet ik idd wachten tot ik hier in de buurt iets kan vinden of wachten op zo'n lage prijs dat ik het risico wel kan lopen.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 16:37

Ik denk dat de ribrijbroek maat 38 van Ruitergilde jou erg goed zal zitten. Dit zijn echt hele elastische rijbroeken, en ze kosten maar 45 euro. In verschillende kleuren: blauw, bruin, wit, creme, zwart, rood en lila.