[EG] Goofy, 1.25m zwarte welsh x shetlander uit Delfgauw

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mamda

[EG] Goofy, 1.25m zwarte welsh x shetlander uit Delfgauw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 11:32

Hoi allemaal!
Ik ben op zoek naar mensen die Goofy kennen. Ik heb hem gekocht van Steffanie Drevijn. Het is een superlief beestje, buiten is hij wel sterk en voorwaarts. Mijn dochter van 5 rijd erop en hij heeft tot nu toe nog geen stap verkeerd gedaan, een echte kinderpony.
Ik zou graag meer foto's en info van hem willen. Ik zou het leuk vinden om met mensen in contact te komen die hem kennen of bereden hebben. Ik heb niet echt een reden om dit te willen omdat hij gewoon een kanjer is maar ik ben wel nieuwschierig geworden nadat ik foto's heb gezien dat hij heel mooi kan lopen.

Afbeelding

Afbeelding

Hij heeft aan zijn voorbeen een witte vlek door een oude wond.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 06-05-12 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd.

destinydaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 18:02

Hallo,ik en mijn vriendin hebben goofy wel een tijdje verzorgd.Het was zoals je al zij echt een lief beest en die niks kwaaddeed. _/-\o_
Maar hij werd verkocht aan u.Ik zou graag foto´s willen zien van hem.Wij hebben SUPPER veel foto´s gemaakt van hem en dat we een tijd we er op mogten rijden ook foto´s gemaakt.Ik en mijn vriendin zouden hem dol graag weer 1X willen zien.Wij zijn supper blij dat het nu goed met hem gaat.Foto´s komen nog ik zou die in een email geven.Als u ook foto´s heeft willen wij die ook graag.MVG Destiny en Jill. /3 *D

yentlekyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 22:11

Hoi,
Is dat toevallig de verzorgpony van eene fay??

Mamda

Re: [EG] Goofy, 1.25m zwarte welsh x shetlander uit Delfgauw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-12 09:55

Wat leuk dat jullie Goofy kenden. Nou gisteren toevallig een filmpje gemaakt van hem: http://www.youtube.com/watch?v=tIT4Uqnaiag Onder TheMamda staan er nog 2 van hem.
Jullie mogen altijd komen kijken hoor. We hebben nu een verzorgster (idd Fae) en die is er heel erg gek op en heel lief voor. Ze heeft ook met hem al een wedstrijd gereden en ze rijd op de ponyclub. Mijn dochter rijd er 1x per week mee in de les en we proberen ook 1x per week ff lekker naar buiten te gaan met hem. Hij is dikke maatjes met onze Fjord. Ik zou het leuk vinden foto's en verhalen van hem te hebben. Iedereen is dol op hem.

yentlekyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 14:03

Fea rijd toevallig bij mij op de manege. Ik heb goofy met de afgelopen wedstrijd nog gezien.

jorjalover1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 19:36

Ik ben jill ik heb goofy ook verzorgt ik heb hem van zijn hoefbevangenheid af gekregen mag ik een keertje kijken waar wonen jullie

mvg jillxx

Mamda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-12 08:04

Hoi! Wij wonen vlakbij Breda! :-D

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 19:24

Vinden jullie dat nou niet een beetje raar om te vragen?! :')

Goofy komt me ook bekend voor. Alleen niet qua naam... Lijkt op een pony die op mijn oude manege stond. Maar kom ook absoluut niet uit de buurt daar... :=

Wat een lief filmpje trouwens!!! :+:

Mamda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-12 19:26

Ja daarom vroeg ik het ook want ik laat niet jan en alleman op mijn paarden. Hij stond in Delfgauw........

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 21:18

Moderatoropmerking:
Off topic berichten verwijderd. Het is op OV alleen toegestaan om te reageren als je tips en/of vragen voor de topicstarter hebt.