Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

als ik weer een keer val kijk ik gewoon naar die schaal van de cap en als ik geen scheuren zie ofzo dan zal het wel goed zijn denk ik..
haikelover schreef:ik heb mijn paard een keer over me heen gekregen, hij kon toen niks anders dan over me heen rollen om weer op te staan. Als ik de rand van de cap naar binnen drukte hoorde ik het kraken, toen ben ik erachter gekomen dat er een flinke scheur in zat. Maar toen ik voor een nieuwe cap ging heb ik het nog nagevraagd en die zeiden dat ik na elke val een nieuwe cap moest kopen maar denk dat dat meer een verkooppraatje wasals ik weer een keer val kijk ik gewoon naar die schaal van de cap en als ik geen scheuren zie ofzo dan zal het wel goed zijn denk ik..
GuillermoB schreef:Ik ga echt geen 450 euro (GPA speed air) uitgeven iedere keer dat ik val hoor! Ik zou nogal te doen hebben...
Tigra_ schreef:GuillermoB schreef:Ik ga echt geen 450 euro (GPA speed air) uitgeven iedere keer dat ik val hoor! Ik zou nogal te doen hebben...
Tja daar moet je dan misschien van te voren over nadenken en gewoon geen cap van 450 euro kopen of daarna gewoon 1 van 50.
Misschien raar om te zeggen of wat overdreven maar waarom heb je dan een cap op? Niet echt voor de veiligheid maar meer voor het mooie lijkt mij dan toch.
GuillermoB schreef:Tigra_ schreef:
Tja daar moet je dan misschien van te voren over nadenken en gewoon geen cap van 450 euro kopen of daarna gewoon 1 van 50.
Misschien raar om te zeggen of wat overdreven maar waarom heb je dan een cap op? Niet echt voor de veiligheid maar meer voor het mooie lijkt mij dan toch.
Als ik nu net die mooi en comfortabel vind? Ze bestaan om te gebruiken, toch? Maar om nu echt iedere keer bij een (lichte) val je cap te gaan controleren of in het ergste geval een nieuwe kopen.. Sorry, maar dat is dan toch niet aan mij besteed.
Citaat:Zeker maar als ze niet zouden beschermen zouden we ze niet dragen. Dus eerlijk gezegd vindt ik het wat vreemd dat je het dan niet laat controleren of een nieuwe koopt omdat die zo duur was. Als je hem nu een week hebt je dondert er een keer goed hard met op je hoofd en je vindt het te duur om dan een nieuwe te kopen. Ik kan dat niet echt begrijpen want dan draag je hem mijn inziens meer voor de mooi dan voor de veiligheid. Dat mag uiteraard ook. Maar ik zou ze niet dragen als ze niet beschermde.
)