[GZ] Handelaar Wekerom

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BarokjeJarig

[GZ] Handelaar Wekerom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-12 17:13

Een tijd geleden heb ik mijn paard verkocht aan een handelaar in Wekerom (vlakbij Ede). Ik wilde hem benaderen om te vragen waar mijn paard terecht is gekomen, maar ik heb geen contactgegevens meer van deze man... Briefje met gegevens is per ongeluk uitgewassen :o
Hij heeft zijn handelpaarden op Stal de Roekel staan. Hij is al wat ouder, een dun mannetje. Wie weet wie ik bedoel? Want ik wil graag contact met hem opnemen.

ps: als dit niet goed staat, graag verplaatsen naar waar het wel hoort!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Re: [GZ] Handelaar Wekerom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 17:16

Kan je die stal dan niet bellen?

Ingrid_V

Re: [GZ] Handelaar Wekerom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 01:12

Ik denk dat ik weet wie je bedoeld. Als het goed is heb ik daar afgelopen zaterdag mijn verzorgpaard gebracht met de eigenaar. Die moest helaas weg... Aan de Roekelseweg toch? Kleine stalletjes, ik denk 3x3 met veel traliewerk. Niet echt je van het. Klopt dat? Ze gebruiken ook wel de naam AB stal/stable als het goed is.

VrouwkjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 13:40

Ik weet niet of je nog steeds zoekt maar ik heb hier mijn paard gekocht een half jaar terug ongeveer.
heerlijk dier en eerlijke mensen vind ik.
hier is een link van zijn advertenties nu daar zit ook een telefoonnummer bij misschien kan je dat bellen?
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
de eigenaar is volgensmij wel veranderd maar de oudere man die jij bedoeld is daar nog wel.
was het een fries paard?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 14:10