Rijbroek Epplejack acca leer, ervaringen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Minette

Rijbroek Epplejack acca leer, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-12 15:23

Hallo allemaal,

Ik zag deze rijbroek van Epplejack in de aanbieding, en ik zit erover te denken hem te bestellen. Ik ben al een tijdje op zoek naar een rijbroek met een kunstleren zitvlak voor een lage prijs.

http://www.ej.nl/products/10000247/4000 ... +ACCA+LEER

Nou zijn mijn vragen: is de kwaliteit een beetje redelijk? Ik hoef niet de beste kwaliteit te hebben (ik ben een manegeruiter dus de rijbroek zal niet erg intensief gebruikt worden), maar het is natuurlijk wel fijn als bijvoorbeeld de naden niet na een paar keer al loslaten.

Ook ben ik benieuwd naar hoe de maat van deze rijbroek uitvalt. Ik heb verschillende dingen gelezen hier op Bokt over EJ rijbroeken, dat ze eerder altijd erg klein uitvielen maar dat het tegenwoordig gewoon aan het model ligt... dus daarom zou ik graag jullie ervaring willen horen voordat ik de verkeerde maat bestel!

Alvast bedankt!

Eilandmeisje

Re: Rijbroek Epplejack acca leer, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 16:43

ben ik idd ook wel benieuwd naar! lees even mee

Minette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 20:09

Niemand die deze rijbroek heeft?
Ik zie trouwens nu pas dat ik Epplejeck verkeerd heb getypt. Kan het helaas niet meer aanpassen, dus excuses!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 02:56

Geen ervaring mee, maar ik lees ook even mee :)
(is wel erg goedkoop nu, dus ben benieuwd)

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 03:02

ik heb hem gepast maar vond hem niet lekker zitten :o kruis zit te laag en het leer is echt te stijf.

HafNap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 09:40

Ik vind het geen fijne rijbroeken net wat dennisje zegt. Maar ben de Pikeurs gewend, dus dat is wel een verschil.... Ja ook wat prijs betreft.

Eilandmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 17:25

hij is dus wat te vergelijken met die van mondoni eigen merk? het leer?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 17:26

Ik heb er zo 1 in het donkerbruin, ik vind ze echt heel erg lekker zitten. Vind het alleen 1 nadeel dat er maar 1 heel klein zakje zit dus m'n telefoon past er niet in.

Minette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 17:30

Heel erg bedankt voor de reacties!
Jammer dat het schijnbaar niet zo'n fijne broek is, dat is dan weer teleurstellend. Nu kan ik niet zoiets als Pikeur betalen, ik kom dan al snel terecht bij Harry's Horse of Mondoni.

Hebben jullie misschien ook wat informatie over de maat? Had je gewoon je eigen maat, of moest je een maatje groter hebben? Ik zou het fijn vinden om dat ook nog mee te kunnen nemen in mijn overweging :)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 17:33

Ze zeiden tegen mij dat ie kleiner viel maar dat vond ik heel erg meevallen. Ik pas er goed in en het is 1 van mijn fijnste rijbroeken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 18:07

Nee, ik vind het leer van EJ echt niet fijn! HH zit veel beter!

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 18:46

ej heeft/had leuke kortingen ik trok er een eurostar tussenuit voor 50 euro, dus dat valt nog reuze mee.
hh zit idd ook erg fijn.

Roraima

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 20:32

Geen ervaring met deze rijbroek, maar wel met een ander model van ej. Ben er echt niet te spreken over. Het zitvlak is hard en na een half jaar al verschillende gaten bij m'n knieeen. Kijk anders gewoon op mp. Ik heb daar ook pikeur rijbroeken voor stukken minder op de kop weten te tikken (splinter nieuw :D)

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 20:45

rocky_1995 schreef:
Geen ervaring met deze rijbroek, maar wel met een ander model van ej. Ben er echt niet te spreken over. Het zitvlak is hard en na een half jaar al verschillende gaten bij m'n knieeen. Kijk anders gewoon op mp. Ik heb daar ook pikeur rijbroeken voor stukken minder op de kop weten te tikken (splinter nieuw :D)

ik heb een blauwe geruite rijbroek van ej gehad met geen leren zitvlak maar ander spul maar die zat ook niet lekker en idd snel gaten erin.
was verders wel een mooie broek om te zien.

Minette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 20:52

Dank voor alle reacties!
Misschien dat ik toch maar even verder ga kijken... Wel jammer, de aanbieding was zo verleidelijk!

Persoonlijk vind ik kopen op Marktplaats niet fijn, als je nieuw bestelt kan je tenminste nog ruilen of retourneren als het toch niet bevalt.
Bij Harry's Horse heb ik altijd dat de pasvorm niet aansluit bij mijn figuur, wat wel heel jammer is. En Mondoni? Ik heb gelezen dat die erg vergelijkbaar zijn met de rijbroeken van Epplejeck, is dat nou echt waar?

Misschien ook maar gewoon eens langs bij de Epplejeck of Divoza... heb alleen nog wel een kortingsbon van 10 euro voor de online shop van EJ, dus die wou ik eigenlijk verzilveren :)