chagrijnig paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

superhorse99

chagrijnig paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 19:09

als ik de stal van een manege-paard in wil gaan, kijkt hij heel boos naar me. :(
ik weet niet wat ik dan moet doen, ik ben bang dat ie me schopt.... ;(

chloeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 19:22

manege paarden hebben het niet altijd makkelijk, en hebben vaak geen zin om wat tedoen op de momenten dat ze rust hebben. ga alleen de stal in als het moet dus niet zomaar even voor een knuffel op de momenten dat ze rust hebben lekker met rust laten

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 19:29

chloeve schreef:
manege paarden hebben het niet altijd makkelijk, en hebben vaak geen zin om wat tedoen op de momenten dat ze rust hebben. ga alleen de stal in als het moet dus niet zomaar even voor een knuffel op de momenten dat ze rust hebben lekker met rust laten

idd die beesten hebben een zwaar leven al die ruitertjes die aan hun mond trekken en hard schoppen ipv aansporen, en als hij dan even rust heeft word hij nog lastig gevallen zou jij ook niet leuk vinden ;)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 19:33

TS: De stal is het persoonlijke plekje van een paard. Soms hebben paarden even wat privacy nodig en moet je dat respecteren. Er zijn ook paarden die altijd boos kijken als je in de stal komt maar dat is vaak alleen dreigen. Laten zien dat je niet bang bent, dan gebeurt er niets. :)