Ik zoek mijn oude paard. Toen mijn ouders gingen scheiden heb ik bij mijn vader een paard gekregen. In het begin gingen wij er erg vaak heen maar ik was vaker bij mijn moeder dus ik had niet veel tijd. De anderen gingen er bijna nooit meer heen waardoor ze aandachttekort had, ze ging meelopen in de manegelessen en uiteindelijk hebben we haar verkocht.
Het gaat om mijn lieve merrie Liona. Liona is een kwpn merrie van 1.64 m. hoog. Ze is vos, heeft een brede bles, 4 halfwitte benen en op haar buik een witte vlek. Op haar hoofd heeft ze een bult van bot omdat ze ooit haar hoofd heeft gestoten. Toen wij haar hadden zat er geen papier meer bij omdat de eigenaar voor degene van wie we haar hadden gekocht deze papieren in een brand is verloren.
Liona kan ook Ilona heten. Toen wij haar kochten heette ze Ilona, maar wij vonden Liona mooier en hebben haar Liona genoemd. De manegehouder heeft Liona voor ons verkocht dus ik weet niet onder welke naar hij Liona heeft verkocht.
Wij waren op vakantie en ik heb helaas geen afscheid van haar kunnen nemen. Het is nu een paar jaar later en begin haar toch wel erg te missen. Ik zou graag eens langs gaan om nog een laatste ritje met haar te maken en om afscheid van haar te nemen. Want dat heb ik nog niet gedaan.
Liona is een ontzettend lieve merrie, makkelijk nageeflijk te rijden. Vind springen erg leuk maar wordt er wel ontzettend druk van!
Liona stond op manege Nijenkamp in Holten. Daar hebben wij haar ook gestald gehad. Ongeveer een jaar geleden heb ik Liona op marktplaats zien staan maar was toen te schijterig om te reageren.
Kent iemand Liona? Neem dan aub contact op want ik mis haar heel erg doordat ze ineens weg was!
ik heb nu geen foto's maar zodra ik die heb gevonden (staan waarschijnlijk op mn vaders laptop) zal ik ze plaatsen
.
weet niet of zij het is ! ik heb wel een topic.. tweelingveulens ofso heet die ;p ! moet je daar even kijken of zij het is .. weet niet of het een duidelijke foto is ?
En volgens mij heeft ze ook geen vlek op haar buik...
. Ze zijn aan het uploaden
.