Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tinkergirl89 schreef:die chip's kunnen inderdaad gaan zwerven door het lichaam...
hebben wij ook vaker gehad op de kliniek.
echt maf, paard gechipt, in de hals / borst streek nergens te vinden, maar ergens in de buurt van de achterhandecht maf
Goldy schreef:is het niet zo dat je als verkopende partij verantwoordelijk bent voor een werkende chip en dat dat corspondeert met het bijbehorende paspoort? (sorry als ik t fout heb maar dat lijkt me wel voor de hand liggend eigenlijk)
dan ben jij dus verantwoordelijk dat je een werkende chip in je paard hebt en dat dat nummer dus corspondeert met het paspoort dat de kopende partij het overzet naar een ander stamboek/belgie dat is dan hun keuze en voor hun kosten daar heb je als verkopende partij niets mee van doen.
bovendien mag het paard niet vervoert worden en zeker niet uitgevoert worden zonder werkende chip met bijbehorende paspoort.
t lijkt mij sterk dat een va vanuit belgie komt om een chip te plaatsen....
Kady1 schreef:@ Dennis bedankt voor de tip... even kijken welke DA hier een ander type lezer heeft.
Kreeg ook net te horen dat ze pas vanaf 28 januari daar terecht kan omdat de stal nog niet vrij is, dus dat ik nog twee weken met een paard zit, zonder voorschot - nog geen kopers contract onder tekent en dat terwijl ze zondag weg zou gaan.
Toch even een hartig woordje met die mensen spreken, want ik heb nog veel meer geïnteresseerden en het is een harstikke leuk en fijn paard in een leuke prijsklasse.
Alleen wel sneu van de chip