deze valt volgens mij mooier maar ik vind dat opvallende ding afschuwelijk..

Welke zouden jullie kiezen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik heb tot 1,5 jaar terug altijd genoten van zonder cap rijden en starten met hoedje..
)
dat ken ik wel.
Drie jaar geleden 80 euro weggegooid en veel hoofdpijn gehad. Nu een CO van 220, tsjah, prijzig... Maar het zit in ieder geval wel lekker!
) Janine1990 schreef:Het gaat gebeuren!! Hahahahaha, eindelijk een nieuwe cap![]()
Die eerste vind ik heel erg mooi.
Maar ga gewoon naar de ruitersportzaak, met een breed aanbod, en pas daar. Je kan iets wel mooi vinden, maar als het niet past, is het alsnog weggegooid geld. Ik spreek uit ervaringDrie jaar geleden 80 euro weggegooid en veel hoofdpijn gehad. Nu een CO van 220, tsjah, prijzig... Maar het zit in ieder geval wel lekker!

ja ik snap het.. maar ik hou voor training toch mijn ouderwetse cascootje er nog bij. petitparis schreef:ik ken het ik heb er ook zo een omdat ik er een "moest" hebben. Maar ondertussen, tja is die voor op wedstrijd niet echt meer "mooi". Alleen ik zie het niet zitten om zoals m'n vriendin 900 euro uit te geven aan iets wat ik waarschijnlijk maar 10x/jaar draag... (en ja ik weet het ik zou dat ding vaker moeten opzetten, maar 't is nog geen gewoonte geworden)