Izzy19 schreef:Hoi allemaal!
Aangezien ik hoop om deze zomer de overstap naar PSG te maken, ben ik op zoek naar een mooie maar betaalbare dressuurfrack/slipjas.
Kentucky heeft erg mooie jasjes, maar jammer genoeg ook erg duur. Daar ben je minimum €600 kwijt voor eigenlijk een heel standaard jasje. Als je wat extra wil, zit je snel aan €800. Dat vind ik persoonlijk toch echt te veel.
De jasjes van Juuls Jacket lijken mij ook heel erg mooi en toch nog betaalbaar. Ik heb daar al even gevraagd naar wat de opties zijn + eventuele meerprijzen. Maar iedereen die al ervaring heeft met deze jasjes, laat het maar weten!
Welke merken verkopen nog slipjassen en zijn betaalbaar? Alle info is welkom! Ik kijk graag even rond voor ik ook mijn uiteindelijke bestelling plaats, het gaat toch om een hoop geld!
Een jasje van Juuls Jackets kan ik niemand aanraden. 10 maanden geleden heb ik een jasje aan laten meten door Julien Scholten van Juuls Jacket en dat is helemaal mis gegaan. Bijna 2 maanden later dan afgesproken was het jasje klaar en was het vreselijk lelijk en niks klopte. De kleur klopte niet ook die van de voering niet en er zaten parels op de rand van de kraag en die had ik niet besteld om het over de pasvorm maar niet te hebben, wat een flater was dat. Het bovenste knoopje was niet dicht te krijgen en aan de onderkant stond het jasje als een rokje zo wijd. Jammer genoeg heb ik er geen foto's van gemaakt want het zag er echt niet uit. Het kan niet anders dan dat ze mijn jasje heeft verwisseld met een ander jasje maar dat geeft ze tot nu toe nog steeds niet toe. Het jasje heb ik terug gestuurd en zou graag mijn geld terug willen hebben want ik heb er geen vertrouwen in dat het nog goed gaat komen. Zelf is ze ervan overtuigd dat ze wel de goeie maten heeft en wil weer van voor af aan beginnen en wil mijn geld maar niet terug storten. Ik rijd dus nu al die tijd in een jasje rond wat nu echt wel uit de tijd is en baal er zo ontzettend van. *verwijderd*
Laatst bijgewerkt door Martine op 20-12-12 09:27, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Bericht aangepast