Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fresley schreef:Nee, ik vind ze niet cool en mooi. Maar daar gaat het ook niet om, het gaat voor de veiligheid.. En als je daar naar kijkt hoeft het niet mooi te zijn vind ik.
En je hebt toch ook verschillende kleuren & vormen?? Nee, kan me er nu niet druk om maken of ik ze nu echt mooi of lelijk vind.
_Nancy schreef:Het is geen mode show..
Met springwedstrijden bijvoorbeeld heb je paarden die best (gemeen) kunnen weigeren.. Nou lucky you als jij een body protector om hebt!!
Wie weet wat er kan gebeuren en wat je daarna NIET meer kan..
Nee, veiligheid voor alles!
hackny schreef:fresley schreef:Nee, ik vind ze niet cool en mooi. Maar daar gaat het ook niet om, het gaat voor de veiligheid.. En als je daar naar kijkt hoeft het niet mooi te zijn vind ik.
En je hebt toch ook verschillende kleuren & vormen?? Nee, kan me er nu niet druk om maken of ik ze nu echt mooi of lelijk vind.
oke ja het gaat me er ook om dat het voor de veiligheid is
maar het oog wil ook wat in de sport niet?ik maak me erniet druk om maar vraag megewoon af hoe de bokkers hier over denken
Naborah schreef:Fijn dat je mij lelijk vind. Maar toch beter dan de komende 60 jaar in een rolstoel moeten zitten, als ik uberhaupt kan zitten. Wegens ervaringen mag ik nu alleen nog maar rijden met bodyprotector. Niet altijd ideaal, maar heeft bij mij voorkomen dat mijn rib mijn long zou doorboren, dus sta ik achter die beslissing van mijn ouders.
Zeg dit niet snel, maar vind dit topic eigenlijk respectloos aangezien je niet kan oordelen wat de reden van dragen is, en je hier mensen 'lelijk' voor uitmaakt.
Naborah schreef:Fijn dat je mij lelijk vind. Maar toch beter dan de komende 60 jaar in een rolstoel moeten zitten, als ik uberhaupt kan zitten. Wegens ervaringen mag ik nu alleen nog maar rijden met bodyprotector. Niet altijd ideaal, maar heeft bij mij voorkomen dat mijn rib mijn long zou doorboren, dus sta ik achter die beslissing van mijn ouders.
Zeg dit niet snel, maar vind dit topic eigenlijk respectloos aangezien je niet kan oordelen wat de reden van dragen is, en je hier mensen 'lelijk' voor uitmaakt.
beesiexx schreef:Ik heb er nooit problemen mee als ik em aan doe,
maar dan heb ik ook wel een hele hippe vind ik zelf :p
http://www.ruitergilde.nl/cms/publish/c ... ageid=1484 De onderste !!
hackny schreef:beesiexx schreef:Ik heb er nooit problemen mee als ik em aan doe,
maar dan heb ik ook wel een hele hippe vind ik zelf :p
http://www.ruitergilde.nl/cms/publish/c ... ageid=1484 De onderste !!
die is indd echt mooi zeg!
kan dan indd begrijpen dat je er altijd mee rijd
Naborah schreef:Hackny, waarom beoefen jij de paardensport? Kijken wat iedereen draagt? Zolang het verantwoord is maakt het mij écht niet uit wat iemand draagt. Sterker nog, ik loop liever in mijn te grote trui dan een net shirt rond op stal.
Ik begrijp dat je mensen niet op de tenen wilt trappen, maar óf ga subtieler praten óf houd het voor je. Want op deze manier raak je mensen toch wel op de gevoelige plek. Ik wil het niet, maar toch kan ik er slecht tegen als er dingen gezegd worden over iets waar ik zelf niets aan kan doen.
hackny schreef:_Nancy schreef:Waar slaat dit op?
Het gaat puur om je eigen veiligheid,, niet voor de mooi..
dat ben ik niet met je eens, oke veiligheid staat op nummer 1 maar toch
vind het wel fijn om een ding om te hebben dat leuk staat
SimoneUnique schreef:Ikzelf heb een dunne bodyprotector, die alleen je rug beschermt... Die is erg fijn en je merkt en ziet bijna niet dat je m aan hebthttp://www.dochorse.nl/Images/ProductIm ... 5d8363.jpg (ik heb deze in de volwassenmaat, omdat de kindermaat -vindikzelf- aan de voorkant een beetje raar zit ;P )
-edit- even een linkje van gemaakt, omdat ie anders wel heeel groot is
Naborah schreef:Hackny, waarom beoefen jij de paardensport? Kijken wat iedereen draagt? Zolang het verantwoord is maakt het mij écht niet uit wat iemand draagt. Sterker nog, ik loop liever in mijn te grote trui dan een net shirt rond op stal.
Ik begrijp dat je mensen niet op de tenen wilt trappen, maar óf ga subtieler praten óf houd het voor je. Want op deze manier raak je mensen toch wel op de gevoelige plek. Ik wil het niet, maar toch kan ik er slecht tegen als er dingen gezegd worden over iets waar ik zelf niets aan kan doen.