Sjolvir schreef:Heb nu een airowear, ding zit heerlijk! Heb je totaal geen last van.
Wou dat ik die fijnere jaren eerder had gekocht, was wel tikkie duurder, maar draagcomfort is er ook naar.
Deze mening deel ik helemaal!
maureen16 schreef:ik heb er geen. ik heb er 1x mee gereden en ik vind ze irritant. je hebt weinig ruimte qua beweging en ik vind ze niet helpen
Dat een BP niet zou helpen is echt dikke onzin natuurlijk! Ik draag er alleen een met springen of crossen. Voor de dressuur vind ik het met mijn huidige paard niet nodig. Met springen ben ik er ook nog nooit af gevallen, maar ik wil het risico gewoon niet lopen. Misschien hoef je niet zoals Sjolvir direct een hele dure aan te schaffen, maar dat een goedkope voor geen meter zit valt ook best wel mee. Als je lekker aan het rijden bent, vergeet je gewoon dat je er een om hebt hoor! Ik heb ook nu bijna 2 jaar met een goedkope gereden (Kieffer), maar nu ik echt serieus aan het springen en crossen ben geslagen heb ik ook net een airowear aangeschaft. Die zit wel echt super fijn
Laatst bijgewerkt door Loetie84 op 11-01-12 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt