vorige week is mijn allerliefste new forest van 4 verkocht ik had een hele sterke band met hem ik kende hem al vanaf ze geoorte had hem zelf beleert ik mis hem zo erg hij was niet van mij maar van me school maar degene die hem verkocht heb wil geen tl nr of mail geven van die mensen ik weet wel dat die in gorchem moet staan in zuid holland wie weet waar die is of bent u de eigenaar ikwil gwn het email hebben van de nieuwe eigenaar zodat ik af en toe kan mailen hoe het met hem gaat
tobias is 4 jaar super lief soms ondeugend hij is donkerbruin met half zwarte benen hij heeft een soort maantje op ze voorhoofd zwarte manen hij heeft zomereczeem voor foto mail eff het is een springpony
Volg de aanwijzingen die je daar krijgt. Zorg dat je de foto zichtbaar op je scherm hebt. Klik met je rechtermuisknop op de foto. Klik op eigenschappen. Selecteer het adres wat achter 'Adres (URL):' staat. Klik met je rechtermuisknop op het geselecteerde adres. Kies 'Kopiëren'.
Ga terug naar je Bokt scherm en maak een nieuw bericht. Klik met je rechtermuisknop in het berichten vak. Kies 'Plakken'. Zorg dat er voor het adres [img] staat en achter het adres[/img]
mensen kunnen er zo op klikken om de foto te zien, dus hij doet het wel Als je volgende keer je spatie na [img] weg laat staat de foto gewoon in je bericht