Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.

Het zal wel
We waren zelf erg tevreden dat haar puppy op zijn 1e wedstrijdje zo braaf was 
colette_007 schreef:Ik ken ook juryleden (met name in de B/L1) die dit doen en denk dat dit erg goed is, zeker als je nog een 2e proef bij dezelfde jury moet rijden.
Die feedback is geen verschil van 170punten en 2e proef 190 punten.
nouja tenzij er een wonder is gebeurd haha....
Maar werd gewoon genegeerd. De andere ruiters kregen ook allemaal gelijk hun punten te horen. Ik moest wachten op het protocol
Ik dacht eerst nog mijn proef ging misschien goed genoeg om geen feedback te geven. Maar de ruiter die 3e en 1e werd heeft ook commetaar gekregen. Dus dat was het ook niet.. Monster_tos schreef:Afgelopen zondag heb ik gestart in Bakkeveen. In de B kregen alle combinaties na hun 1e proef feedback van de jury voor ze hun 2e proef begonnen, alle combinaties, behalve 1. Ik dus..
Helaas was de jury gelijk na de laate proef verdwenen ( ik dacht dat ze minimaal een half uur na de uitslag moeten blijven voor eventuele fouten op het protocol of vragen van de ruiters ? ) Ik hoorde later dat mijn vader het secretariaat nog had gevraagd hoe het zat dat iedereen feedback kreeg behalve ik. Volgens hen was dit willekeurig.
Er waren een aantal paarden die in de eerste proef wat kijkerig waren of wat springerig waren, prima dat je dan even feedback geeft, fijn juist voor die ruiters. Maar om nou 1 ruiter geen feedback te geven vind ik raar. Ik had feedback ook fijn gevonden voor de 2e proef.
Ik kan er niks meer aan veranderen, en had 2 winstpunten plus 2 2e plaatsen, dus was dik tevreden. Maar was toch even benieuwd of jullie hier bekend mee zijn en of er meer juryleden zijn die dit doen en wat dan de reden is ?
Monster_tos schreef:Nou dat had ik dus ook, ik zat echt naar het raampje te loeren van kom maar opMaar werd gewoon genegeerd. De andere ruiters kregen ook allemaal gelijk hun punten te horen. Ik moest wachten op het protocol
Ik dacht eerst nog mijn proef ging misschien goed genoeg om geen feedback te geven. Maar de ruiter die 3e en 1e werd heeft ook commetaar gekregen. Dus dat was het ook niet..
Wil hier alleen even mee aangeven hoe het voor de ruiter voelt.
Ik heb mijn mening gegeven, en de jury ook. En daarmee lijkt het mij afgehandeld.