Nou het begon al heel goed... NOT
Ten eerste konden we helemaal GEEN plaats vinden om te parkeren, alles zat daar bomvol gewoon. Dus uit wanhoop hadden we de trailer maar langs de sloot gezet... en maar hopen dat suleika er niet in zou vallen

Dus toen ze van de trailer afkwam wou ze helemaal niet stilstaan!
Najah, eenmaal opgezadeld liepen we naar de (binnen)losrijbak toe... daar bleek dat alles al een half uur eerder begonnen was

Ik had dus ook niet het parcours verkend, maar gelukkig was het een makkelijk parcours, dus ik dacht dat ik hem wel kon onthouden

Even later was ik dus lekker aan het losspringen, toen nam ik de oxer... maar op de een of andere manier kwam suleika half op haar knieen terrecht

Daarna meteen nog een keer de oxer gesprongen, tegen de angst zeg maar.
Nou toen moest ik het springparcours in, omdat suleika altijd heel kijkerig is enzo dacht ik van... ohjee dit zal wel misgaan. Maar het viel wel mee, hij stak wel zijn kop in de lucht, maar verder niks.
Dus ik zo over al die hindernissen heen, bij de tweede hindernis raakte ik mijn beugel kwijt

Nou helemaal foutloos rond, ikke vet blij natuurlijk

Daarna losspringen voor de barage, ging ook weer goed eigenlijk, zonder brokstukken

Maar toen wou ik weer de oxer nemen, ik was aan het aanrijden. Toen kwam er een meisje van het stijltje af, die reed hard recht door met haar pony, recht op mij af!!

Dus zij trekt haar pony om, maar dat ging niet zo flex, want ze viel eraf!!!

Alles ging goed eigenlijk, ik had nu wel mijn beugels aangehouden

Ik had 49 voor stijl, maar ik vond stijl een beetje associaal hoog gejureerd vandaag. Uiteindelijk was ik 8e van de 37

Dus zoals jullie zien heb ik vandaag een hoop meegemaakt

Maarja...
groetjes