buitenrijden met me twee vriendinnen (L)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

luca_t

buitenrijden met me twee vriendinnen (L)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-12 18:23

tjaa het is bij mij een beetje moeilijker, want mijn twee vriendinnen hebben alle twee niet de makkelijkste paarden. me ene vriendin heeft een niet al te sociaal paard dat iets te snel en te vaak zijn paardenvrienden bijt. en de andere heeft een hele lieve kleine b pony die buiten veeeeeeell te fanatiek word en daardoor kan ze hem niet al te makkelijk houden waardoor haar paard telkens in de kont van mijn paard loopt. maar nu gingen we toch op weg.

in het begin ging een pony telkens te snel en de andere beet en daaar zat ik dan tussen, maar toen de frisheid eraf was was het me toch gezellig! we gingen lekker crossen en over een paar boomstammen springen het was geweldig! jammer genoeg kan een vriendin niet meer mee, want die krijgt een veulentje. dus dat word met zijn 4en rijden, ik en me pony die bang is voor water waardoor hij over alle plassen springt en me vriendin en haar racepony... maar het blijft gezellig om lekker samen buiten te rijden :D

heeft iemand anders nog buitengereden ??
vertel hier je verhaal :D
Laatst bijgewerkt door luca_t op 08-01-12 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Joyamu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 18:32

Leuk :)
Buitenrijden vind ik ook altijd geweldig, lekker in de buitenlucht.
Ik rijd in de zomer heel vaak buiten tijdens de les.

Caaroo

Re: buitenrijden met me twee vriendinnen (L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 13:08

Wat leuk!:)
Op mn eigen paard rijd ik niet zovaak buiten, dat doet m'n vader meestal, vanaf onze stal moeten we sowieso met de trailer voor we bij de duinen zijn. Bij ons kun je wel buitenrijden, maar dat is dan over de weg in de polder en daar rijden ze nogal hard. En dat trekt mijn paard niet helemaal...

Het duin is super, ben nu 2 keer met een vriendin samen geweest, met lekker weer, hebben zoveel lol gehad toen.