In oktober ga ik met 3 meiden van stal een lang weekend met de paarden naar Loon op Zand.
Een van de dames gaat met haar eigen auto een 1-paards trailer en voor de 3 andere paarden zitten we nu te verzinnen hoe wij het gaan doen...
Een trailer regelen is het probleem niet maar we vinden het onzin om met 4 aparte combinaties naar Loon op Zand af te reizen.
Ik heb al gekeken wat een paardentaxi kost maar eigenlijk is er in de buurt van Rotterdam maar 1 bedrijf die dat doet en zij kunnen maximaal 2 paarden vervoeren dus zouden we alsnog met een extra trailer moeten rijden.
Nou zat ik te denken dat we misschien een veewagen kunnen huren waar we 3 paarden mee kunnen vervoeren. De mensen met de benodigde rijbewijzen zijn aanwezig dus dat is het probleem niet alleen... Waar kan ik in Rotterdam een veewagen huren??
Ik heb al op internet gekeken maar kon zo gauw niets vinden. In ieder geval geen bedrijven.
Misschien is er iemand die particulier zijn veewagen verhuurt?? Het gaat om 2 middelgrote paarden (schofthoogte max 1.65m) en een fjord, alle 3 heel braaf en makkelijk.
Het zou gaan om het eerste weekend van oktober, van vrijdag 5 t/m zondag 7 oktober.
Iemand tips of ideeën??