Waar bruine (western)cap vinden in Noord-Holland?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Waar bruine (western)cap vinden in Noord-Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 01:53

Sinds ik western rij, rij ik zonder cap. Gewoonweg omdat het niet in het 'image' van een westernruiter past, en dan al helemaal niet zo'n zwart Engels ding die ik nog had van toen ik Engels reed.
De laatste tijd vind ik toch wel dat ik liever met cap rijd, maaaaaarrrrr daar komt het... Ik heb dus wel wat eisen *D Ten eerste moet het dus een cap zijn die bij western past. Een gewone bruine cap van HH vind ik er niet bij passen, dus dat zoek ik dan ook niet. Zo vind ik bv Troxel erg mooi, maar weer te duur. Budget is €100 max. En dan wil ik ook nog percé passen... Ja ik ben kieskeurig :=

Wie o wie kan mij helpen een ruitersportzaak te vinden in de buurt van Den Helder die 'western'caps verkoopt? Zodat ik ook even kan passen?

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 11:10

Uvex heeft een heel mooi basismodel van 99 euro, ook in het bruin. Superlicht en sportief modelletje. Uvex zie je naast Troxel veel in de westernsport. Verkooppunten kun je via hun site wel vinden.

Anoniem

Re: Waar bruine (western)cap vinden in Noord-Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 11:53

Bedankt voor je reactie :) Maar ik kan alleen Noordwijk vinden als verkooppunt?

Verder heb ik de HH Challenge ook op het oog, vind die best wel een western uiterlijk hebben :)

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:07

HH Challenge valt in de zelfde prijscatagorie als de uvex waar ik het over had...

Maar... (persoonlijk hoor!) het draagcomfort en de kwaliteit van beide verschilt erg.

Ik denk dat UVEX het echt wel waard is om een stukje te rijden, ik denk dat je daar veel plezier van hebt.
De divoza heeft hem trouwens ook, en die kun je ook altijd nog terugsturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:33

Ooh dat terugsturen is wel erg handig :Y) De Troxel Sierra is ook nog wel betaalbaar, 130 euro... Alleen de Nederlandse site van Troxel ligt eruit? Nu kan ik niet vinden waar de verkooppunten zitten :(

Ik ga nu even kijken hoe of wat bij Divoza :D

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 10:25

Ik weet niet zeker of ze ze hebben, naar misschien de decathlon die kan je ook op de volgende site vinden;
http://www.decathlon.nl/NL/
In Amsterdam bij de Amsterdam arena, pathé arena, media markt enz.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 10:34

Billy12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 14:19

Wat vind je van de Troxel Sierra? Deze is goedgekeurd voor western wedstrijden.

Afbeelding
link: http://www.westernstore.nl/index.php?ta ... ct_id=2267

Weet niet waar in noord holland je woont, maar toevallig heeft de ruitershop in Harmelen deze cap nu in de aanbieding voor de helft van de prijs!
dus voor 70 euro!