[PG] Stornaldo/Guy KWPN-Zwart/Bruin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MarlonNaldo

[PG] Stornaldo/Guy KWPN-Zwart/Bruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-12 22:17

Hallo Bokkers

Ik zal even kort de situatie uitleggen.

Bijna 11 jaar geleden kwam ik op de manege Vermeer in bunschoten en stond daar een machtig mooi groot paard.
Hier ben ik verliefd op geraakt en deze heb ik tot 7-7-2010 mogen verzorgen.
dit is de datum dat hij werd verkocht naar een handelaar genaamd Jan Kloek.
Nadat hij door Jan Kloek doorverkocht is heb ik hem danzij jullie weer gevonden!
Hij stond na twee keer verhuisd te zijn bij Africhtingsstal Van Laar in Otterlo.
Hier heb ik mijn grote vriend bezocht en met veel verdriet en pijn in mijn hart weer afscheid genomen.
De eigenaar zei tegen mij dat hij rond september weer verkocht zou worden. Ook zou ze me op de hoogte houden via de mail.
Na vertrek heb ik nooit meer iets van dr vernomen.
Nu sta ik in het heden en is het bijna weer een jaar geleden dat ik hem heb gezien. Ik wil zo graag weten waar hij is en naar hem toe!

Hier wat info over het paard.

Zijn naam is Stornaldo, op de Africhtingsstal Van Laar hebben ze hem omgedoopt tot Guy.
Zijn paspoort zegt Stornaldo!!

Zijn vader: Jeraldo
Zijn moeder: Jetty
Vader Jetty: Stornello

Ras: 100% KWPN
Kleur: Zwart/Bruin
Aftekeningen: achtervoetjes beide wit. Voor beide zwart maar aan zijn rechter voetje nog iets wit in de kootholte en kroonrand.
Hij heeft sinds Van Laar korte manen en hij mist als het goed is nog een lok in het midden van zn staart. (heb ik als aandenken eruit geknipt).
Verder heeft hij geen duidelijke littekens behalve linksboven zn oog een kleine. Op zijn rechterwang heeft hij een plekje waar zijn vacht dikker is dan op andere plaatsen, dit ook alleen als hij niet geschoren is.

Geboortedatum is 26-6-1999 dus hij word dit jaar 13.Volgens het KWPN stamboek is de S ook 13 jaar dit jaar.

Verder zit ik diep te denken wat nog meer relevant is jullie te vertellen, als je nog iets wilt weten, zet het alsjeblieft in een reactie zodat iedereen het antwoord kan lezen.

Er gaat sinds 7-7-2010 geen dag voorbij dat ik hem niet mis.

Ik heb hier een paar duidelijke foto's van zijn volledige lichaam en specifiek hoofd:

Afbeelding
Afbeelding

Ik hoop echt dat iemand hem kent en hem voor me kan vinden, hij is echt me alles.

Alvast heel erg bedankt als je dit hebt gelezen,

Groet Marlon

MarlonNaldo

Re: [PG] Stornaldo/Guy KWPN-Zwart/Bruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 20:45

Echt Niemand??

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-12 12:30

Nou, dan maar een schopje,, een verdrietige herinnering op een vrolijke dag,,

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 20:19

Turbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 20:31

Raar, er staat bij mij een merrie op stal, en die is sprekend dit paard..
Succes met verder zoeken!

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-12 21:00

Peterina schreef:
Is dit de stal van waar hij doorverkocht is? http://paardenvermeer.bekijknu.nl/lespa ... 63769.html

Jah dit is de stal waar hij bijna zijn hele leven heeft gestaan. Hier is hij voor de eerste keer verkocht.
Daarna dus naar de handelaar Jan kloek, daarna naar een onbekend adres, daarna naar stal van laar. en Nu weet ik niet meer waar hij is.

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-12 21:01

Turbie schreef:
Raar, er staat bij mij een merrie op stal, en die is sprekend dit paard..
Succes met verder zoeken!

Heej, je weet zeker dat het een merrie is en toch perongeluk geen ruin??
Heb je misschien toch een foto voor me?

Tnx xx

Medie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 23:51

Ik heb Guy nog gezien op stal van laar.. lief ding! weet je zeker dat ie niet daar nog staat??

Medie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 00:04

Ik lees je verhaal nog een keer goed.. Stal van Laar zit nu in Arnhem en toen was Guy al weg.. Guy is toen naar een vrouwtje gegaan en is vorig jaar weer teruggekomen naar Stal van Laar.. eind 2011 stond hij er nog.. dus grote kans dat hij daar nog staat..

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-12 00:12

Medie schreef:
Ik lees je verhaal nog een keer goed.. Stal van Laar zit nu in Arnhem en toen was Guy al weg.. Guy is toen naar een vrouwtje gegaan en is vorig jaar weer teruggekomen naar Stal van Laar.. eind 2011 stond hij er nog.. dus grote kans dat hij daar nog staat..

Stornaldo/Guy,, Zou dus in princiepe nog op stal van Laar moeten staan volgens jou,, Maar die zit niet meer in otterlo??
Ik heb al vaker contact op geprobeerd te nemen maar krijg via de mail en de telefoon nooit geen reactie..

Is er een manier om er zeker van te zijn.

Ps,, ik weet dat het een lief dier is, tis mn beste maatje

Medie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:20

Stal van Laar is naar arnhem verhuist.. Hij heeft/had 't prima naar z'n zin bij van Laar.. Kijk op www.manegearnhem.nl daar staat adres en contact enzo.. Zal gewoon een keer langs gaan als ik jou was, kan ze ook niet om je heen! :)

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-12 00:57

Medie,, Heel erg bedankt, ik ga zeker contact met ze opnemen, het is een heel eind van mij huis dus ik ga gewoon nog een keer bellen. En dan ga ik gewoon weer een keer langs. Onwijs bedankt. En mn schat heeft het gelukkig snel naar zijn zin, maar toch heb ik hem gewoon het liefst bij me,, maarja, geldkwestie..

Medie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:41

Graag gedaan hoor.. ik weet wel dat ik het echt een lieverd vond.. :) ben zelf helaas sinds november weg bij Stal van Laar.. vandaar dat ik het niet zeker meer weet.. maar dan kan ze nooit lang weg zijn!
Hopelijk vind je haar snel.. ik weet hoe het is om een maatje te verliezen, die van mij kan ik helaas alleen nooit meer terugkrijgen. (plotseling overleden).. heel veel succes!

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-12 13:47

Owkej,, Jemig das inderdaad naar om op die manier je beste vriend te verliezen.. vind het zo jammer dat er mensen blijven die niet snappen dat hij mijn leven totaal heeft veranderd,, en als ik ooit het geld heb,, is ie van mij!!

Medie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:51

Komt vast helemaal goed! Gewoon een keer op gaan zoeken (heb ik bij mijn oude leasepony ook gedaan en het gaat super met haar) dan voel je je beter.. ook gewoon duidelijk zijn dat als hij weg gaat je graag op de hoogte gehouden wil worden (desnoods zeg je dat je hem dan evt wil kopen, dan weet je zeker dat ze contact opnemen!) Mijn pony heeft ook mijn leven veranderd, dus weet hoe je je voelt! Succes met alles.. en laat je het weten als je hem gevonden hebt etc?!

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-12 01:02

Jah ik ga hem zker opzoeken alleen zal dit niet op korte termijn kunnen wegens stages,, Maar ga het zo snel mogelijk doen. Ik wil hem ook echt kopen,, maarja als iemand me zou kunnen sponseren zou erg fijn zijn:P,,

Ik ga je op de hoogte houden,, Onwijs bedankt,, Xxx

Turbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 16:08

Sorry, zie nu pas je berichtje!
zo te zien heb je m gevonden, fijn :j

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 18:58

Turbie

Ik heb nog steeds geen contact kunnen krijgen met de handelsstal maar ik blijf het proberen. Tnx voor je reactie

Medie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 11:36

Hoe bedoel je geen contact kunnen krijgen? Nemen ze niet op? Ik zal wel snel zijn als ik jou was want de verkoop gaat erg snel daar.. ook wilt ze niet altijd zeggen waar hij naartoe is gegaan..

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 19:31

Medie schreef:
Hoe bedoel je geen contact kunnen krijgen? Nemen ze niet op? Ik zal wel snel zijn als ik jou was want de verkoop gaat erg snel daar.. ook wilt ze niet altijd zeggen waar hij naartoe is gegaan..

Ze neemt idd niet op, heb al meerdere keren geprobeerd,, maar het is echt onbegonnen werk. Vind het heel jammer want zou graag naar hem toe gaan.
Mailen reageert ze ook niet op, en om nu ff langs te gaan is het veel ste ver weg,,

Medie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 22:56

Wat jammer joh... toch blijven proberen!

jonker113

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 08:06

Hoi.....

Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat guy op africhtingstal van laat staat.
Staat niet te koop en wordt ook niet geleasd. Als je belt voor n les of buitenrit kan je hem gewoon reserveren :-)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 16:01

Omdat het paard is gevonden hier een slotje.