Br ledverlichtingshesje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

L_Rivaldo

Br ledverlichtingshesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-12 21:56

Ben ik de enigste die hier last van heeft?

Kerst 2010 kreeg ik van mijn ouders zo'n hesje kado, na 2 x gebruiken was hij defect (batterijen vol maar totaal geen doorstroming en werking)
Omdat ik veel buiten rijd en mijn ouders dit hesje veilig vonden heb ik met kerst 2011 een nieuwe gekregen met het idee dat de vorige een eenmalig foutje was.
Toen hij ingepakt werd gelijk getest en hij deed het, nu wilde ik hem gisteren voor het eerst gebruiken en is de 2de ook gelijk stuk.

Batterijen zijn vol en doorgemeten, maar baal nu wel heel erg dat ook de 2de het niet meer doet (deze is tenslotte nog niet eens gebruikt en de 1ste maar 2x)
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Zelf ben ik bang dat de webshop niet veel voor ons kan betekenen gezien het op 19december is besteld en ik het nu pas ging gebruiken.
Maar het feit dat dit al de 2de is die niet doet wat hij hoort te doen begin ik toch wel teleurgesteld te zijn in het product.

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 22:05

Bij mij gaat het hesje steeds uit.. ik moet m steeds opnieuw aan zetten.. :\

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-12 22:07

Dit probleem heeft mijn stalgenoot ook met haar hesje.
Ik wil br graag mailen, gezien ik dit nu meer om mij heen hoor, maar kan helaas niet gewoon een mail sturen of bellen naar br (wat ik kan vinden op de site)

RubyRed

Re: Br ledverlichtingshesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 22:16

Zit er niet gewoon garantie op?

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 22:18

Dit is bekend van dit soort hesjes...
Maar je kunt ze terug brengen hoor, winkel moet een degelijk product leveren, wat bij normaal gebruik niet na 1x dragen kapot gaat.
Daarom verkoop ik ze dus niet :+

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-12 22:21

Garantie kan inderdaad misschien nog wel op zitten, weet daar niet heel veel vanaf hoe dat met deze hesjes zit.

Peerke_: ik geef je groot gelijk dat je het niet meer wilt verkopen, een andere stalgenoot is er heel blij mee en die doet het werkelijk al 2jaar top, vandaar ook mijn eerste gedachte dat ik gewoon een miskukkel had gekocht deze hadden mijn ouders in oktober 2010 al gekocht en toen in kerst gegeven. Bon niet meer aanwezig dus gewoon gelaten, maar nu nog niet eens gebruikt en al stuk :(

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 22:25

Er hoeft niet eens garantie op te zitten,
In de wet staat dat een winkel jou een degelijk product moet verkopen.
En nu zal de winkel de leverancier de schuld gaan geven (hebben ze wel gelijk in)
Maar de winkel is verplicht dit met jou op te lossen, en je desnoods gewoon je geld terug te geven.

Loezoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 18:00

Even contact opnemen met waar je het heb gekocht, de winkel moet je een degelijk product leveren.

Anders wellicht direct via BR zelf, telefoonnummer is 0487-597880 of emailen naar info@br.nl.

Liefsyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 21:41

Balen, hopelijk snel opgelost!!!