Hoe valt de rijbroek Mountain Horse Jessie?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Hoe valt de rijbroek Mountain Horse Jessie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-12 17:02

Beste bokkers,

Ik heb een soort van crush op een rijbroek van Mountain Horse..

<3 Type Jessie!
Afbeelding

Wie heeft deze rijbroek en kan mij vertellen hoe deze valt? Ik kan ´m nu in de uitverkoop bestellen, maar ze hebben alleen nog maat 42. Ik heb van de Harry´s Horse rijbroeken altijd maat 44, vanwege de lengte, maar ook omdat ik graag wat ruimte in m´n broekkie heb :D ...
Valt de broek te vergelijken met de pasvorm van Harry´s Horse of juist wat ruimer/klein?

Ik hoor het graag!! :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-12 02:55

Niemand? :\

anketje_

Re: Hoe valt de rijbroek Mountain Horse Jessie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 14:40

ik heb deze rijbroek niet maar vind hem wel prachtig <3 kan je best niet eerst in een winkel deze broek gaan passen voor je hem koopt?

mirmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 14:49

Idd een mooie rijbroek, heb deze zelf ook niet maar las bij de recensies op Agradi dat ze vrij klein vallen, beter een maatje groter kopen dus lijkt mij.
Misschien dat je op een paar andere sites ook wel wat recensies tegenkomt, kan nooit kwaad deze even door te lezen denk ik, vind ik zelf altijd best handig dus doe ik meestal wel.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 14:55

HH valt errug klein en MH normaal vrij normaal zeg maar. Dus als je van HH een maat groter hebt, zou je deze kunnen proberen. Mag je hem niet terugsturen als hij niet past?

Denise_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 14:57

ik heb de broek van MH jessie jeans die is iets anders niet heel veel verschil maar valt heel klein.. ik ben 1.80 en heb maat 36/38 maar ik heb nu met deze broek maat 42 :+ (waarschijlijk had ik 40 ook wel gepast maar die was niet meer in de winkel en ik moest hem persee hebben :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-12 03:21

Denise_amigo schreef:
ik heb de broek van MH jessie jeans die is iets anders niet heel veel verschil maar valt heel klein.. ik ben 1.80 en heb maat 36/38 maar ik heb nu met deze broek maat 42 :+ (waarschijlijk had ik 40 ook wel gepast maar die was niet meer in de winkel en ik moest hem persee hebben :D

Ow... Dan ben ik bang dat ik deze broek niet ga passen... :\
Ik kan 'm eventueel bestellen en dan weer retoursturen, maar dat kost mij opnieuw 6,75 en kan ik weer wachten op geld retour.. :o Heb ik best een hekel aan. Ik ben m nog niet tegen gekomen in de ruitershop eigenlijk.

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 13:53

Ik draag normaalgesproken maat 38/40 van rijbroeken (pikeur/eurostar) en heb deze broek laatst gekocht in maat 42, hij is me wel wat te wijd in de taille (moet er een riem om) maar had deze maat voor de benen e.d. echt nodig, hij valt dus wat klein!

kagiwaga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 10:39

ik heb normaal 170 of 176 van rijbroeken en ben 1,72 lang kan ik in een 36?

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 14:09

Ik heb hem net binnengekregen :) . Deze kleur, ik vind hem helemaal geweldig, goed materiaal en de broek is super afgewerkt met goudkleurig stiksel!
Ik heb maat 42 en ik had ook maat 42 besteld maar de broek zit me erg strak in mijn taille. Ik kijk of ik de knoopjes kan laten verzetten zodat ik iets meer ruimte heb :D , anders verkoop ik hem weer.

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 19:09

Ik heb deze broek gekocht maat 38 en dat past goed en normaal heb ik ook maat ;)

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:40

Hij zit me verder ook goed, alleen mijn taille niet. Die is echt te strak nu maarja ik moet toch ook weer nodig wat kilootjes afvallen :o .