Bij de EJ zag ik deze plastronspelden en vind ze erg gaaf, maar helaas zijn ze hier alleen in het zilver. Ik wil deze graag in het goud, omdat alles in mijn wedstrijdsetje ook goud is. Vooral nr. 7 de roos vind ik erg mooi, iemand enig idee of, en waar deze in het goud te verkrijgen is/zijn?
het gareel is nog al een rommel winkel wat dat betreft . er klopt niks van de website en in de winkel is de helft niet eens geprijsd maar omdat ik er laatst nog ben geweest weet ik dat ze een hele collectie van deze plastronspelden hebben. je kunt ze het beste bellen om het zeker te weten
Anoniem
Geplaatst: 07-01-12 02:36
In de winkel is alles gewoon netjes geprijsd en een erg fijne winkel, de website is qua voorraad alleen niet up to date. Je kan even bellen, leuke winkel met een uitgebreid assortiment
Aprils_joke
Geplaatst: 07-01-12 02:38
nou dan ben jij er al lang niet meer geweest denk ik ? de winkel juffrouw heeft zo,n beetje de heel tijd met me mee moeten lopen omdat er nergens prijsjes te vinden waren van de producten die ik wil hebben. Ze zijn daarintegen wel klant vriendelijk en erg goedkoop
Anoniem
Geplaatst: 07-01-12 02:40
Ik woon er zowat naast en kom er elke maand wel minimaal een paar keer.
Schijndel is wel een beetje ver weg voor mij, iemand iets dichterbij weet of een webshop?
Sjolvir
Geplaatst: 08-01-12 18:31
1 van diegenen die altijd frontriemen maakt ??star of wonderwanita of zo?? 1 van de bekendere bling bling frontriem makers in ieder geval, weet zo niet meer welke. Hebben ook plastron spelden, die apart zijn. Allicht dat je daar een mooie tussen vind?
Aprils_joke: Maar weet je zeker dat zij ze ook in het goud hebben? En zou ik ze kunnen mailen om deze te kunnen bestellen en op te laten sturen? Sjolvir: Heb je de precieze namen voor mij? Puera: Heb gekeken, maar zit niks naar mijn smaak bij Suusie22: Woon jij in de buurt dan of zou iemand voor mij kunnen kijken? Want is niet zo dichtbij voor mij om 'ff' heen te rijden l0esjj: Bijoux Brigitte zit hier helaas niet in de buurt en heb ze helaas niet bij andere winkeltjes gezien co2 en annmary: In de openingspost staat dat ik ze bij EJ in het zilver heb gezien en nu dus in het goud zoek