Omdat ik ze eigenlijk nooit uit mijn hoofd heb kunnen zetten hier een oproepje. Ik zou gewoon heel graag willen weten hoe ze het nu stellen. 14 jaar geleden ongeveer hebben wij ze moeten verkopen, sindsdien is er nooit nog een dier van ons verkocht geweest, wat hier komt blijft hier. Toen Ursula en Zappa vertrokken hadden we het heel moeilijk, gedane zaken nemen geen keer, maar hier hebben we het nog altijd eigenlijk moeilijk mee. Daarom.. Kent iemand ze??
Ursula is een prachtige welsh cob merrie geboren op 18 mei 1993. Bij ons heeft ze twee veulentjes gekregen, Zappa en Boy. Boy is nog altijd in mijn bezit en mijn alles. Ze hebben dezelfde vader, een appaloosahengst. Boy heeft de stippen geërfd, Zappa niet.
Nee.. uiteindelijk was hij een part bred, maar geen papieren voor aangevraagd. Ursula had wel papieren maar daar hebben we ook geen kopie ofzo van.. ( had ik het nu allemaal geweten, maar toen was ik een kind van 10 jaar ..) Herken je hem?
nou wij hadden wel een pony met die kleur op de manege maar dat was een merrie en die had een andere naam. dus
Dorien_Boy
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-12 23:47
Weet niemand iets over hen?
Dorien_Boy
Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-12 19:46
Toch even melden dat ik Ursula ongeveer 2 maanden geleden heb terug gevonden en dat ik ze heb kunnen terug kopen. Ze zal hier oud mogen worden. Wie weet kom ik ooit nog Zappa tegen..