laarzen epplejeck

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bontjee

laarzen epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 20:19

Hallo,
Wat is jullie ervaring met de laarzen van epplejeck?
Ik zoek mooie laarzen voor dagelijks gebruik en voor een leuke prijs die redelijk lang meegaan.
De Eppeljeck Limoges spreekt me erg aan, hij lijkt netjes en hij is prijsvriendelijk.
ik vind de Laarzen barato barland ook heel mooi maar dat is kunstleer dus ik denk dat dat niet lang meegaat.
De eppeljeck Valence is iets duurder, maar is die ook beter dan de Limoges?

Wie heeft hier ervaring met één of meer van deze laarzen?

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 20:31

Ik heb ervaring met de Limoges. Zijn echt hele fijne laarzen, aardig stevig en na dik een jaar zien ze er nog gewoon goed uit. Loop er mee door de modder en ze worden eigenlijk bijna nooit ingevet. Dus ze zijn zeker aan te raden. :j

chloeve

Re: laarzen epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 21:15

ikzelf heb die van barato had hem eerst gekocht voor nood maar ben er eigelijk heel blij mee gewoon met een beetje water afspijten en klaar blijven overgens erg mooi ook als je ze dagelijks gebruikt :)

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 00:05

Ene dochter heeft de Limoges en die vindt ze in de zomer erg warm, omdat de voet gevoerd is. Er zitten dan gewoon waterdruppels aan de binnenkant van de laars om de kuiten heen zeg maar. Nu vindt ze ze juist lekker warm. Ze houden zich overigens prima, ook omdat ze ze in principe alleen met de F-proefjes draagt en zo nu en dan met lessen, vanwege de koude voeten.
Andere dochter heeft de Mondoni Field van Divoza en die is daar weer heel tevreden over.

sourih

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 00:08

ik heb ook leren rij laarzen bij eplejeck gekocht ze staan op de website het zijn laarzen met sa=warovski steentjes der in met een ooie prijs
en zien er nog heel mooie uit

EllaRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 00:13

Ik heb de kunstlederen barato rijlaarzen nu een half jaar en ben er zeer tevreden over. Tijdens het rijden zitten ze comfortabel en ze zien er ook nog goed uit. Ik probeer er wel zo min mogelijk mee rond te wandelen omdat ik schrik heb dat ze dan sneller verslijten maar das waarschijnlijk de gedachte. ;)

Bontjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-12 17:06

Bedankt voor jullie reacties!
Heeft niemand ervaring met de EJ Valence?

annmary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 00:01

De Valence is een laars van veel soepeler leer, ze voelen dus heel anders aan. Qua duurzaamheid denk ik niet dat er veel verschil in zal zitten :)