Waar nog goed buitenrijden na alle regen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pommier

Waar nog goed buitenrijden na alle regen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 11:48

Ik wil graag van het weekend een buitenrit maken, mits het weer mee wil werken. Maar in het bos lijkt mij dat de paden niet meer goed begaanbaar zullen zijn na alle regen van de afgelopen dagen. Nu dacht ik er zelf aan om naar de hei of het kootwijkerzand te gaan. Iemand enig idee hoe de paden er daar op dit moment bij liggen?

HannahFrouk

Re: Waar nog goed buitenrijden na alle regen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 23:59

Wij rijden altijd in het bos bij Epe en daar is het prima te doen. Je kunt in het bos nog steeds lekker draven en galopperen. Er liggen hier en daar wel plassen, maar daartussen is het heel goed te doen en heb je helemaal geen last van drassigheid.

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 00:04

Net vanmiddag een rondje gedaan in het Edese bos (westelijke kant). Er zitten wel wat plassen en drassige stukken, maar het viel best mee. Het stuk aan de andere kant van de Apeldoornseweg (Ginkel enzo) is altijd droger, dus ik verwacht dat je daar goed kunt rijden in alle gangen.

Pommier

Re: Waar nog goed buitenrijden na alle regen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-12 01:57

Goed om te horen. Bedankt voor jullie reacties, ik wil namelijk wel een galopje kunnen maken.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 15:29

Hier in het bos (Amerongse berg) kun je ook nog prima rijden hoor, zeker op de wat hogere stukken. En idd wat Waratje zegt, ook daar kun je prima rijden nu.