Ik ben een kort meisje met dikke paardrij-kuiten
met een paard in een zwembad-weiland... (bijna) dagelijk zak ik tot ver boven mijn enkels weg in de blub op zoek naar mijn vent.. en als hij besluit dat hij liever met zn maten blijft chillen als met de baas mee, wordt ik nog wel eens bijna omver getrokken, omdat ik op mijn tenen loop om geen natte sokken te krijgen, met alle gevolgen van dien.. Oftewel: tijd voor goede, sterke wachterdichte(!!) outdoorlaarzen..
Ik heb smalle enkels en brede kuiten dus zoek eigenlijk driekwart laarzen en geen hele hoge.. die passen namelijk óf niet om mijn kuit óf mijn enkels zwemmen erin waardoor mn voet gaat slippen..
Nu zie ik continue de 'reclame' van de Mondoni laarzen voorbij komen.. Iemand hier ervaring mee?
Voor alle duidelijkheid: Ik wil dus een 3/4 laars, volledig waterdicht, ik hoef er niet mee te rijden, wil wel veel grip in de modder..
Ik hoor graag jullie ervaringen.. Alvast
is misschien wel veel gevraagd maar weet dan wel of ik het moet overwegen
ik pas ze in elk geval en ze lopen ghoed
dus dat gaat em dan niet worden..
.. Heb net even gekeken maar mijn oude laarzen hadden ong kuitmaat 46.. dus ben bang dat ik die richting op moet
)
.. dus ik ga nog even denken.. in verhouding maakt dat de muckboot dan weer voordeliger (ja ja)... Dank je wel voor de info pmarena.. ik ga er ff een nachtje over tukken