Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
fjordnina schreef:troi schreef:Een beste schop tegen die achterhand (of knietje).. Wat denkt deze madam wel. Is puur dominantie.
Daar heb ik wel aan gedacht natuurlijk, maar wat mij daarin tegen houdt zijn haar achterbenen. Ik ben er niet zeker van of zij niet zo'n zelfde reactie weer zou geven.
fjordnina schreef:troi schreef:Een beste schop tegen die achterhand (of knietje).. Wat denkt deze madam wel. Is puur dominantie.
Daar heb ik wel aan gedacht natuurlijk, maar wat mij daarin tegen houdt zijn haar achterbenen. Ik ben er niet zeker van of zij niet zo'n zelfde reactie weer zou geven.
Yamcha schreef:fjordnina schreef:troi schreef:Een beste schop tegen die achterhand (of knietje).. Wat denkt deze madam wel. Is puur dominantie.
Daar ben ik heel gauw klaar mee, schoppen -> terugschoppen.
kleinvosje schreef:Ik steek altijd mijn elleboog uit als een paard wat vlotter zijn kont wil draaien.
Dit paard heeft niet zo veel respect voor jou, wat ook niet hoeft, aangezien je zelf al aangeeft hem niet 100% te vertrouwen. Daar moet je eerst aan werken denk ik.
fjordnina schreef:Wat het voor mij lastiger maakt is dat ze zich hierbij behoorlijk imponerend gedraagt en ik haar achterbenen voor circa 85% vertrouw. Ik ben ook zuinig op mijn eigen hachje en dat maakt me misschien wel te voorzichtig?
Hebben jullie nog tips om dit op te lossen?
fjordnina schreef:1 van mijn merries is nogal een doordouwer en misbruikt hiervoor haar kracht. Op het moment dat ik haar vastzet blijft ze regelmatig draaien en dendert hierbij dwars door je heen.

duw met je hand tegen de schouder bv (of welk deel dan ook) en snoepje erin als ze opzij gaat.