Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rosan2001 schreef:Ik wet niks wat het zou verbeterren, maar houtsnippers zouden wel beter zijn denk ik. Ik rij zelf op een hele gedingste buitenbak met stenen stof zand en nog veel mer erin

_Esther_87_ schreef:Aandrukken (tractor met sleep of beter nog, rol) sproeien, aandrukken en weer sproeien. Momenteel dus alleen aandrukken aangezien sproeien vanzelf gaat
Geen enkele bak wordt vanzelf goed of blijft vanzelf goed.
Onze bak is omgezet in maart, was heel zwaar toen. De laatste 2 maanden is hij super. Wel hebben we iedere 2 dagen en soms zelfs iedere dag de bak aangereden met de tractor (wiel voor wiel) en inmiddels hebben we een grote rol wat ook heel fijn werkt.
nicky_rilana schreef:_Esther_87_ schreef:Aandrukken (tractor met sleep of beter nog, rol) sproeien, aandrukken en weer sproeien. Momenteel dus alleen aandrukken aangezien sproeien vanzelf gaat
Onze bak is omgezet in maart, was heel zwaar toen. De laatste 2 maanden is hij super. Wel hebben we iedere 2 dagen en soms zelfs iedere dag de bak aangereden met de tractor (wiel voor wiel) en inmiddels hebben we een grote rol wat ook heel fijn werkt.
dat heeft dus echt geen nut ( ten minste bij onze bak). wij reden hem iederedag aan en sleepte hem iederedag, en ik ree in mijn eentje in die bak

_Esther_87_ schreef:nicky_rilana schreef:
Aandrukken (tractor met sleep of beter nog, rol) sproeien, aandrukken en weer sproeien. Momenteel dus alleen aandrukken aangezien sproeien vanzelf gaat
dat heeft dus echt geen nut ( ten minste bij onze bak). wij reden hem iederedag aan en sleepte hem iederedag, en ik ree in mijn eentje in die bak

wij hebben wel goede ervaring met houtsnippers
szomers stuift het niet,swinters wordt t niet zompig maar blijft t stevig ook al staat t bijna blank,en de hele bodem is steviger geworden. onze paarden hebben goede voeten,geen last er van dus behalve als je vergeet goed uit te krabben na gebruik vd bak
het was ook niet erg duur, geen speciale houtchips of iets dergelijks. het zit al wel zo'n 3 jaar in/door de bodem en komend of volgend jaar moet er weer s wat bij. succes, groetjes deess

deess schreef:hoiwij hebben wel goede ervaring met houtsnippers
szomers stuift het niet,swinters wordt t niet zompig maar blijft t stevig ook al staat t bijna blank,en de hele bodem is steviger geworden. onze paarden hebben goede voeten,geen last er van dus behalve als je vergeet goed uit te krabben na gebruik vd bak
het was ook niet erg duur, geen speciale houtchips of iets dergelijks. het zit al wel zo'n 3 jaar in/door de bodem en komend of volgend jaar moet er weer s wat bij. succes, groetjes deess