Rijlaarzen/Chaps troubles

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marieke_Hks

Rijlaarzen/Chaps troubles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 23:49

Ha iedereen,

Mijn grote liefde: Mondoni field bruine lederen rijlaarzen zijn deze week aan hun einde gekomen (gescheurd leer, rits eruit ga zo maar door).
Nou wil ik graag nieuwe laarzen maar ik twijfel heel erg.
Rubberen laarzen is sowieso geen optie omdat ik daar niet tegen ka. Nou twijfel ik hiertussen:
weer leren laarzen of chaps met jodphurs of stalschoenen ofcourse.
Maar wat lijkt jullie beter? Ik heb een vrij stabiele zit dus dat maakt me niet uit maar ben bang dat als ik chaps heb dat ik niet echt meer iets stevigs om me voeten heb. Beetje het idee van op sokken rijden haha :P
Maar wat denken jullie? :)

slim1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 23:52

Ik zal voor leren laarzen gaan. vroeger chaps gebruikt maar sinds 5 jaar leren rijlaarzen. Rij sindsdien stukken beter en stillere beenligging.

Sierra_Shaak

Re: Rijlaarzen/Chaps troubles

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 23:54

Ik zou ook voor leren laarzen. Ik vind het met chaps toch altijd wat bloot voelen! Misschien eens een stalgenootje lief aankijken of je eens chaps mag uitproberen?

Marieke_Hks

Re: Rijlaarzen/Chaps troubles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 23:57

Ja stoffen chaps heb ik geprobeerd die vond ik inderdaad 'te bloot', maar leren leken me wel wat? en heeft iemand ervaring met wat zwaardere stalschoenen of jodphurs?