mikey en kevin gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dirkystar

mikey en kevin gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 20:42

Hallo,

ik heb rond 2002 samen met mijn vriendin 2 paardjes ingereden, toen waren ze 3 en 4 jaar oud.
Ze waren van de fam Nijdam in Groningen Peizerweg, we hebben ze 3 jaar lang met liefde verzorgd en waren van plan ze zelf te kopen, wegens omstandigheden is dat toen niet door gegaan, zijn we bij de Fam Nijdam weggegaan en hebben ze af en toe nog in het land bezocht...al snel werd mijn knuffel mikey verkocht..hij was een vos met een snipje op zijn neus..tot aan zijn lip en als ik het goed is 4 witte benen echt een knuffel...kevin daarin tegen was een donderstraal donkerbruin zwarte manen en staart echt een plaatje om te zien..hij had een kolletje..en als ik het nog goed herinner 3 witte benen, zijn nadeel was was dat hij merries zelf nadat hij geholpen was erg interessant bleef vinden!
ik hoop snel een foto te kunnen plaatsen maar herken je hier al iets van laat het weten aub, we zijn zoooo nieuwschierig!!

NienSCHaap

Re: mikey en kevin gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 23:01

Als je een foto kunt plaatsen is het inderdaad wel iets makkelijker :D.

dirkystar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 12:58

ik heb het al een paar keer geprobeerd maar kan je me misschien vertellen hoe dat moet,, via mijn album werkt het nl niet

NienSCHaap

Re: mikey en kevin gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 13:13