Trailer laden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

carry2001

Trailer laden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 20:28

Hoi,

Ik heb een probleem met 2 paarden die ik rij voor iemand anders. Ik ben bezig met de ene zadelmak te maken en de andere verder door te rijden die is nou wel zadelmak en daar kan ik gewoon op rijden. Het probleem is alleen dat ze niet op de trailer willen. Als ik voer voor in de trailer heb staan, lopen ze er wel snel op alleen de ene gaat meteen hard achteruit zodra ze de stang hoort of ziet en daar is geen houden meer aan, zolang de er geen stang in de buurt is blijft ze gewoon staan en de andere eet een paar happen en gaat er dan ook meteen hard achteruit. Het probleem is dus dat we de stang er niet achter krijgen. We zijn er al heel lang mee bezig. We oefenen steeds een paar keer in de week en aangezien het nou winter is kunnen we niks in de buitenbak, dus kunnen we op het moment ook niks met de paarden. Behalve dan de moeder van deze 2 paarden die ik ook nog rij, die loopt er zo op +:)+
We hebben al veel geprobeerd, zoals voer, logeerlijn achter de kont langs, kruislings longeerlijn achter de kont en nog een paar dingen alleen het helpt niks. :\
Heeft iemand tips of iets dergelijks. Want ik weet niet meer wat ik nog moet/kan doen. :?

Anoniem

Re: Trailer laden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 20:30

En als er al een paard langs staat? wat doet ze dan?

carry2001

Re: Trailer laden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 20:32

Het is een trailer voor één paard helaas.