Mr. Ed ruitersport.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Saaams

Mr. Ed ruitersport.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 16:23

Hallo,

We zitten er al een hele tijd over na te denken om naar Mr. Ed te gaan in Maasland. Helaas ligt het niet om de hoek dus vroeg ik me af of de winkel echt de moeite waard is om minstens een half uur/uur even rond te kijken, te passen eventueel die dingen.

En ik vroeg me af of jullie goede/slechte ervaringen hebben met Mr. Ed. Op de site ziet het eruit als een goddelijke winkel met véél paardenspullen en daar kunnen we ons zeker wel vermaken.

Ik heb ook even gekeken en vroeg me af of het te bereiken is met Openbaar Vervoer? Als we moeten lopen een stukje is het niet zo erg, maar niet te lang. :D

Saaams

Liiset_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 00:21

Ik ben wel eens bij Mr. Ed geweest, was erg tevreden, en heb lang rond kunnen kijken. (voor ons was het ook wel 3 kwartier rijden, maar vond het het wel waard :)))
Je hebt 2 verdiepingen van ik weet niet hoeveel vierkante meter, staat ook helemaal vol met spullen.

Volgensmij is er nu ook uitverkoop op alle ouddoor-kleding en dekens etc.

Saaams

Re: Mr. Ed ruitersport.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 00:38

Klinkt leuk! :D

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 04:17

Vorig jaar naar Mr. Ed geweest en nog nooit een ruitersportzaak meegemaakt die zo erg tegenviel.
Dat het wat langer rijden is heb ik geen probleem mee, maar dit was gewoon zonde van de rit.
Groot is het zeker, maar de dingen die ik zocht hadden ze niet, weinig op voorraad en door het personeel werd ik met een lange neus aangekeken als ik iets vroeg. Nee, voor mij geen Mr. Ed meer.
Ik zou een andere leuke ruiterzaak uitzoeken om lekker te snuffelen.

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 04:48

Voor mij is Mr. Ed dichtbij, dus vaak ga ik daarheen als ik even snel wat nodig heb. Maar als je er een stuk voor moet rijden zou ik het niet doen. Foto's zien er goed uit inderdaad, maar zoals Carien al zegt, ze hebben vaak dingen niet op voorraad en naar mijn idee zijn de schappen vaak leeg...

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 05:34

Ze hebben er veel spullen en in spinciepe ook veel betaalbare spulletjes :j

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 23:16

Ik ga me vader overhalen om ook eens langs te rijden! Geen idee waar het ligt dus ga nu de site even bekijken.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 23:23

Nu twijvel ik toch wel of het de moeite waard is. :j

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 08:24

Als ik je een tip mag geven, ga dan naar Drunens Ruiterhuis. Ligt ook niet om de hoek, maar daar kijk je zeker je ogen uit heb ik me laten vertellen :)

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 09:29

Bij mij is het om de hoek maar als je lang moet rijden zou ik het niet aanraden. Ze hebben wel veel maar ook voor hogere prijzen dan webshops. En vooral de dekjes vind ik daar niet leuk. Ik zou Stahro dan aanraden.

steefian

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 09:43

nee mister ed vind ik ook tegen vallen hoor, dan kan je beter naar hyporama rijden in oud ijsselmonde, aan de goudakkersstraat.
die winker is 3 x zo groot dan mr ed, en ze hebben werkelijkwaar echt van alles, ik loop minimaal dik een uur tussen de rekken te spitten
Dat is echt mijn winkel, ben er ook best wel bekend, normaal moet ik altijd mijn kleding passen, maar daar trek ik het letterlijk uit de rekken en het past altijd. (vaste klant:)) :o
ze hebben volop veel merken voor vrouwen, mannen en ook voor de jonge ruitertjes onder ons
zoals
- anky
- kingsland
- harry's horse
- pikeur
- global
- eurostar
- hv polo (mijn verslaving)
- horka
en nog veeeeeeeeeel meer merken
zelf een hele wedstrijduitrusting

en dan alle spullen voor paarden, stal en de weide.
deze winkel is echt een aanrader!

EsterW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 09:47

Carien87 schreef:
Als ik je een tip mag geven, ga dan naar Drunens Ruiterhuis. Ligt ook niet om de hoek, maar daar kijk je zeker je ogen uit heb ik me laten vertellen :)

Ik woonde tot een paar jaar geleden in Den Bosch, dus dichtbij Drunens Ruiterhuis, dat was mijn vaste adres voor alle spullen. Goed gesorteerde zaak, geen 2 verdiepingen zoals ik jullie over Mr. Ed hoor zeggen, maar wel veel merken, goedkoop en duurder spul, fijn personeel (heb er ook het zadel voor mijn vorige paard gekocht) etc. Dus die zou ik ook aanraden!

Meer in t algemeen: is er echt geen goed gesorteerde zaak bij je zelf in de buurt? T land stikt er toch van?

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 13:20

Jawel. Ik heb hier enkele paardenwinkels in de buurt zitten. Maar om eens ergens anders heen te gaan is ook leuk. Bedankt voor de tips van paardenwinkels die jullie gaven, ik ga zeker eens kijken of het te doen is erheen te gaan! :D