[PG] Mexx / Max grote Bruine ruin v. Zuidhorn

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rchell

[PG] Mexx / Max grote Bruine ruin v. Zuidhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 14:00

Hey bokkers,

Ik ben benieuwd hoe het gaat met mijn eerste paardje, die ik ongever 8 a 9 jaar geleden verkocht heb.
Hij stond op Stal Groenendaal in Amersfoort en heeft destijds voor het voltige team gelopen. Helaas is al zijn informatie van de site verdwenen. Telefonisch contact heeft helaas niets opgeleverd, er werd mij vrij onvriendelijk duidelijk gemaakt dat "ze het niet wist, hij staat in ieder geval hier niet meer". Of hij verkocht / overleden is kon ze niet beantwoorden
Wellicht dat de voltige dames weten wat er met hem is gebeurd?
Wat mij bekend is dat hij een peesblessure gehad heeft en hij daarom verkocht zou gaan worden. Ondanks dat ik had aangegeven graag benaderd te willen worden bij verkoop van Mexx (eerste recht van terugkoop), is dit niet gebeurd (na 8 jaar ook wel begrijpenlijk..). Ik wil alleen weten of hij het goed maakt en hoop dat iemand het mij kan vertellen.
Aangezien ik ook weinig foto's van hem heb zou ik ook heel graag aan wat foto's komen, indien mogelijk.

Meer info over hem:
Roepnaam Mexx
Stamboeknaam: Max
Geslacht: Ruin
Afstamming: Zuidhorn x Blanc Rivage x Le Val Blanc
Kleur: Donkerbruin, zwarte manen en staart, flinke bles, witte aftekeningen aan benen
Leeftijd: zal nu rond de 18 / 19 jaar zijn

Wie weet waar hij is?

bij voorbaat dank!

Rchell

Re: [PG] Mexx / Max grote Bruine ruin v. Zuidhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 11:10

Niemand enig idee? geen bokkers die de stalling kennen of het betreffende paard?

Ik zal proberen een foto in te scannen / te plaatsen..

PalermoZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:22

Ik woon daar in de buurt en kom op aardig wat stallen hier. Heb wel een foto nodig!

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 11:24

super! hij stond dus op stal Groenendaal.. Ik zal proberen een foto te uploaden vanavond.. Ik heb helaas niets digitaals van hem.. dus moet ff inscannen..

Ik heb via een voltigesite een ander mailadres gevonden dus het nog een keer geprobeerd.. Het meisje wat hem vast reed ohz gevonden op bokt, maar die is al sinds begin 2008 inactief..

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 12:24

Had direct reactie op mijn mailtje naar het voltigeteam en hij leeft nog :D.. hij is met pensioen, maar alles gaat heel goed met hem, dus ik ben een gelukkig mens!
@palermoZ: dank je wel voor de moeite maar ik heb nu dus al antwoord!

PalermoZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 14:03

Top! Leuk dat je hem hebt gevonden!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:39

Hier een slotje, aangezien TS het paard gevonden heeft.