[EG]Ex-Springpaard Dublin V (v.Dinard L)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JoliekeDH

[EG]Ex-Springpaard Dublin V (v.Dinard L)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 01:25

Hallo allemaal,

via via hebben wij een ex-springpaard opgevangen. We wisten vrijwel niets van hem, maar zijn er sinds een paar dagen dat onze 'Opa' een heuse springcarriere achter de rug heeft.

Zijn echte naam is Dublin V, en hij heeft in 2001 en 2002 meegedaan op het EK Junioren, met Wim Vos. Zijn vader is Dinard L.

Heeft iemand meer informatie voor ons ? Foto's, verhalen, iets ? We zouden het erg leuk vinden om bijvoorbeeld foto's van die tijd te zien ! Zo weten we ook niet welk ras hij is, en hoe oud hij is. Beetje knullig met de informatie die we hebben, maar ik kan het echt niet vinden, haha.

Alvast bedankt !

groetjes Jolieke
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 04-01-12 01:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast voor OV

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 01:27

Laatst bijgewerkt door Oreo op 04-01-12 01:41, in het totaal 2 keer bewerkt

Nicole288

Re: [EG]Ex-Springpaard Dublin V (v.Dinard L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 01:30

Dit is geen fokkerijvraag, ik verplaats je topic naar Opsporing Verzocht:

F-AM -> OV

lovejarko

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 23:22

ik heb hem ook nog gereden! :)
ik heb een tijdje gewerkt voor wouter vos
ik heb nog wel wat foto's van dublin niet met springen ofzo maar gewoon van mezelf met hem samen
ze hadden hem voor mij naar stal gehaald omdat ze vonden dat hij wat extra aandacht nodig had en ik erg graag met de paarden knuffelde en aangezien dublin daar ook van hield en ik veel van hem kon leren hadden ze hem in apeldoorn neer gezet. het is een super lief paard!

oh als je meer informatie wil hebben kan je het beste gewoon even naar de stal zelf bellen :) Vos stable in Apeldoorn :)
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 05-10-13 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.