Horka Anna rijlaarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Verosjaak

Horka Anna rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 17:40

Hallo bokkers,

ik zoek ervaringen met de Anna rijlaarzen van Horka. Na de aanschaf van mijn winterrijlaarzen bleken deze kapot te zijn rond de zool (je kan er wel mee rijden, maar echt mooi is het niet en ikzelf ben bang dat de laarzen dadelijk water doorlaten). Als vergoeding krijg ik het aankoopbedrag van mijn winterlaarzen als tegoed bon bij Horka. Een prima oplossing want ik had ook nog normale rijlaarzen nodig (aangezien de winter niet doorzet). De winterlaarzen van Horka waren maat 43, vanwege de bontvoering even een maatje groter genomen en zit perfect bij mijn tenen maar bij mijn kuit is deze eigenlijk te ruim (mijn hele hand kan ik erin steken).

Daarom graag ervaringen gevraag met deze laarzen. Zitten ze precies goed op je standaard maat (dat word bij mij 41 a 42) of blijft de kuit vaak te wijd/ruim?

Graag ervaringen :) .

Dit is de laars die ik bedoel: Afbeelding

Alvast dank voor de moeite.

Verosjaak

Re: Horka Anna rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 14:18

Niemand een ervaring? Normaal als er niemand reageert laat ik het maar, alleen ik heb nu echt even ervaringen nodig.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 21:11

Deze rijlaars is er in verschillende kuitmaten.
Ik neem aan dat je de thermo ridingboot had? Deze heeft een kuitmaat van 43cm bij maat 43.
De Anna heeft een kuitmaat van:
Bij maat 41 37cm bij de normal, 40 bij de wide, 42cm bij extra wide
Bij maat 42 38cm bij de normal, 40 bij de wide, 43 bij de extra wide

Ik hoop dat je hier iets mee kan

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 08:33

Dank je wel kiki voor de maten. |Heb je er toevallig ervaring mee of de laarzen qua voetmaat ruim vallen of gewoon normaal?

Aangezien ik de online wil bestellen wil ik me de moeite van retourneren besparen.

zelvira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 12:20

Ik weet inderdaad dat je de laarzen in verschillende maten hebt. Ik had de winterlaarzen waar jij het overhad laatst ook bestelt met een maattabel erbij en zouden als gegoten moeten zitten, maar helaas, ook bij mijn kuit veeeel te ruim. Of het dus als echte rijlaars iets is durf ik je niet te zeggen. Kan je niet ergens in de buurt zo'n laars passen en dan evt met je tegoedbon halen? *D

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 13:12

De winterrijlaarzen mag ik houden dus blijf ik gewoon gebruiken (ookal is de kuitmaat te groot). Van de tegoedbon wil ik dan normale rijlaarzen halen van Anna. Inderdaad wel een goed idee om ergens te passen die deze laarzen verkopen. Ga ik even rondneuzen welke winkels de laarzen verkopen :D . Dank je.