Bruine rijlaarzen gecombineerd met blauw. Iemand?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Babetteh

Bruine rijlaarzen gecombineerd met blauw. Iemand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 23:36

Ik ben opzoek naar een winkel die bruine rijlaarzen verkoopt ergens afgezet met blauw..
Nu rij ik met een blauwe gpa speed air gecombineerd met het blauwe rijjasje van pikeur plus
daarbij bruine ariats en dyon chaps. (zie mijn profiel) Ik heb alleen maar zwarte laarzen, en aangezien mijn materiaal allemaal bruin is past dat dus niet meer.. Heeft iemand een idee of er mooie springlaarzen bestaan, gecombineerd met blauwe?

Heb er mooie zien staan in het vliegend paard in roeselare, bruine van könings en zo in een schuine
afgaande lijn, een blauwe blinkerlijn.. met de top in bruin laké, vond ze super! Ze hadden er ook van
de Niro, hele mooie! Met enkel de top in blauw laké.. waren ook erg mooi! Maar ben toch even
benieuwd of jullie eventueel geen andere weten?

Ik ben op zoek naar degelijke wedstrijdlaarzen, geen stallaarzen of goedkopere laarzen...

Alvast bedankt!

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 23:42

Je hebt ook de Derby laarzen die erg mooi zijn. Kan je naar wens laten maken.
Heb zelf de softjumper van Derby in het donkerblauw (ik houd altijd liever simpel) en het zijn mooie en heerlijke laarzen.

Babetteh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 23:49

Daphneeeej schreef:
Je hebt ook de Derby laarzen die erg mooi zijn. Kan je naar wens laten maken.
Heb zelf de softjumper van Derby in het donkerblauw (ik houd altijd liever simpel) en het zijn mooie en heerlijke laarzen.

Heb je misschien een foto?

Revanches

Re: Bruine rijlaarzen gecombineerd met blauw. Iemand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 23:50