kan voorkomen ze zijn iedereen aan het overzetten naar het nieuwe systeem dus zullen hier en daar wel eens spaanders vallen denk ik Gewoon knhs mailen dan word het opgelost
Helaas is.het iets anders. Mijn rijvereniging staat inactief. Ik mag dus niet startte. rijvereniging zegt dat alles geregeld is maar de knhs zegt van niet..
Dan heeft je vereniging zich waarschijnlijk niet aan de betalingsverplichting gehouden Als je als vereniging niet op tijd betaald gaat de knhs eerst iets blokeren van de vereniging en word er dan nog niet betaald dan gaan ze al de leden van die vereniging blokeren Of ze hebben niet voldaan aan de nieuwe statuten Als ze die niet ingeleverd hebben na herhaalde verzoeken van de knhs om dit voor december 2011 geregeld te hebben, dan is het ook einde verhaal vereniging in 2012 Ik als secretaris van een vereniging heb de statuten 2 jaar geleden al opgestuurd naar de knhs meteen toen het moest, kreeg een jaar er na toch nog een brief dat ze er niet waren dus netjes opnieuw doorgemailed en een half jaar er na nog eens omdat ze ze weer kwijt waren. Dan kan je wel stijfkoppig zeggen ik heb aan mijn verplichtingen voldaan als vereniging maar als ze ze niet hebben hebben ze ze niet en stuur je ze gewoon opnieuw op anders krijgen de leden dus dit soort problemen
Zal ik maar heel snel doen want je hebt nu op dit moment geen geldig startbewijs Wat ik ook zal doen is als je een nieuwe vereniging hebt gevonden ( dat is niet moeilijk alle verenigingen zullen je aannemen en dingen zsm rond willen hebben voor je ) de knhs bellen het nieuwe verenigingsnummer noemen en de situatie uitleggen en melden dat je dus je selecties gereden hebt en dus de laatste nog moet De knhs zal in dat geval alles meteen om zetten in samenwerking met die nieuwe vereniging Maar ja daar moet je zelf natuurlijk ook geen dagen overheen gaan voordat jij actie onderneemt want dan loopt de knhs ook niet hard dus