ifever schreef:Ik zou eerlijk gezegd niet weten of ze dit online mogen zetten. Ze zullen sowieso niet met naam en toenaam van jou en je paard het op internet zetten ivm privacy. Voor de rest ligt het er denk ik ook aan hoe het geschreven staat, je kan namelijk hetzelfde zeggen maar in nette woorden of afkrakende woorden scheelt nogal natuurlijk.
Heb je problemen mee met wat de betreffende jury geplaatst heeft? Mogelijk kan je haar een bericht er over sturen en wanneer het kwetsend is in overleg met een mod het bericht laten aanpassen of verwijderen.
Namen stonden er niet bij, wel een algemene opmerking over de hele dag dat het 'niet veel soeps was'. Terwijl het ook maar F-proeven waren op een manege.
En dan vat ik het niet persoonlijk op, ik heb over die dag een heel tevreden gevoel, en had goede punten, maar het is toch naar om zoiets te lezen!
Over een paar mensen kon ik uit de jurylid haar tekst opmaken over wie ze het had, omdat ze die mensen omschreef (hun outfit etc.).
Ik heb er zelf niet hele erge problemen mee, maar meer een beetje een naar gevoel, dan start je ergens en dan kan er zomaar negatief commentaar daarover op bokt of een ander forum verschijnen.