Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
slim1 schreef:overdreven naar rechts laten kijjken. komt ie met zijn kont naar je toe, en is ie beetje uit balans.
felic schreef:als het allemaal niet werk heb ik misschien nog een tip voor je.
ik deed over me hoofdstel een halster en zetten hem vast dan kon hij niet weg lopen en ik kon oefenen met op en afstappen
zo won hij niet meer van me omdat hij vast stond
nu kan ik overal opstappen zonder dat hij weg loopt
groetje
felic schreef:als het allemaal niet werk heb ik misschien nog een tip voor je.
ik deed over me hoofdstel een halster en zetten hem vast dan kon hij niet weg lopen en ik kon oefenen met op en afstappen
groetje
. Ik stap niet meer op met krukje want dat is (helaas) geen doen. felic schreef:als het allemaal niet werk heb ik misschien nog een tip voor je.
groetje
)Sammy_xxs schreef:Ik had dat ook heel erg met mijn paardje, ik nam elke keer snoepjes mee en daarmee leidde iemand haar af, als ze netjes stil bleef staan kreeg ze dr snoepje.
Dit heb ik een paar keer gedaan, en leidde tot succes nu staat ze gewoon stil
PercyLeen schreef:En hoe doe je dat dan als je alleen bent? Die draak van mij staat gewoon stil als er alleen al iemand in de buurt staat..maar als ik alleen ben..dan loopt ie gewoon met me mee naar achteren en duurt het echt een tijd voordat ie eindelijk stil staat!