Van oorsprong kwam "VEES"(duitse naam) dus uit duitsland en ik heb hem van mensen in Nunspeet gekocht omdat hij toch wat te jong was voor hun kleine dochter.
Bij hun kreeg hij de naam Flyn, waarna ik hem kocht en een NL's paspoort bij de KNHS heb aangevraagd met de naam Flynn (dubbel N) erop.
Ik kan wel via de KNHS erachter komen wellicht waar hij nu is maar ik dacht misschien lukt het wel via bokt.
Wij hebben hem verkocht aan iemand die in Bennekom woont, een wat oudere man die een KWPN fokmerrie had waarmee hij ook wel eens mende en elk jaar dus een veulen bij fokte.
Hij kocht Flynn voor zijn kleindochter en om hem verder door te beleren in het tuig. (was bij ons bereden en tuigmak)
Hij is geboren in 2001 in duitsland en waarschijnlijk geboren in Hoogstede(DL),half 2004 is hij bij een friese handelaar terecht gekomen en al heel snel bij de mensen in Nunspeet waar ik hem van kocht.
Flynn heeft een smalle bles en rechtsachter een wit voetje.
verder is het een bruine ruin met zwarte manen+staart.
chipnr: 528210000442921
Levensnr: DE 498 982866901
volgens een chipzoeksite van de KNHS moet hij nog gewoon in leven zijn.
hier een foto bij mij thuis:

bij de eigenaar toen hij 3/4 jaar was:

andere foto's heb ik helaas niet.
ik zou het wel leuk vinden als iemand mij kan vertellen waar hij is en hoe het met hem is verder,wellicht vindt diegene het wel leuk zijn verhaal te horen,er zit nog wel wat aanvast namelijk!
gr amazingstar