Een tweetal maanden terug heb ik voor de eigenaar unicum bijgereden. Meisje was zelf hartstikke bang, paard was alle vertrouwen kwijt en zat helemaal met zichzelf in de knoop.
Na 2 weken ben ik gebeld dat hij omiddelijk terug moest komen want ik kwam mijn afspraken niet na, er was niks verbeterd en er volgden allemaal vreemde smoezen en zelfs een bedreiging. De vergoeding die ik zou krijgen voor de stalling en het verzette werk heb ik nooit gekregen.
Unicum is gelijkteruggebracht terwijl hij nog helemaal niet klaar was om terug te gaan. Daar aangekomen natuurlijk compleet over de zeik want hij voelde zich bij ons op zijn gemak en moest nu ineens weer terug. Later via de mail van vanalles beschuldigd waar ik verder geen woorden aan ga vuilmaken.
Kortom; Ik ben gewoon heel erg benieuwd wat er met hem is gebeurd. Er is momenteel veel keuze uit paarden op de markt, dus weinig kans dat iemand zo'n beestje koopt. Ik hoopte dat iemand hem nog heeft gezien want ik ben bang dat hij bij een handelaar of slager terecht is gekomen.
Even een korte beschrijving van hem;
Volledige naam: Unicum van de Boleemhoeve
Geslacht: ruin
Leeftijd: 4 jaar
Kleur/aftekeningen: kanstanjebruin met zwarte manen, witte indringende sneb rechterneusgat en een klein wit kolletje. Eerder een paar witte haren te noemen.
Ik geloof dressuurgefokt, NRPS-paard
Ik ben heel erg benieuwd of iemand hem nog heeft gezien. Alvast bedankt voor het lezen!