Iemand ervaring met staatsbosbeheer?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

brendaa

Iemand ervaring met staatsbosbeheer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-11 15:12

goedemiddag ,

Ik heb een vraag. In onze gemeente(schouwen duiveland) is staatsbosbeheer bezig met een nieuw plan.
Ik heb vragen over dit plan omdat het betrekking heeft op de weide waar mijn paarden in staan.
Kan ik staatsbosbeheer hier over bellen? Of word ik dan gelijk uitgelachen.. Ik heb geen idee hoe ze
daar zijn en iedereen zegt dat het geen nut heeft om contact met ze op te nemen. Mijn vraag aan jullie is dus
heb je ervaring met staatsbosbeheer over bijvoorbeeld een probleem en hoe gingen ze daar mee om.

alvast bedankt

mirror666

Re: Iemand ervaring met staatsbosbeheer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 15:14

tuurlijk kan je daarvoor bellen!!
Gewoon doen :)
hele goede ervaring met staatsbosbeheer. Als er iets aan de hand is in een SBB-gebied kun je ook altijd bellen en even erover kletsen met de ''boswachter''
Vandaag toevallig nog aan de hand gehad met wat onvriendelijk volk wat bomen aan het vellen was.. Daar heb ik even melding van gemaakt, ontzettend netjes mee omgegaan :)

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 03:27

PP > TAO

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 10:59

Gewoon bellen of even langs gaan. Ze staan je gewoon vriendelijk te woord en kunnen je vaak heel erg veel vertellen over de plannen die er zijn.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 11:18

Altijd bellen met "staatsbos". Ongeacht hun antwoord of reactie heb je een punt om mee naar je NHS-regioconsulent te stappen, om samen te kijken naar de beste oplossing.

Alleen Bokt volschrijven met gezeur levert niks op. Contacten leggen en je ideeen kenbaar maken schept de mogelijkheden om iets te realiseren. Laat je omgeving dus lekker zeuren, trek je er niks van aan en neem actie.

ellennn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 19:13

Ik zou idd ook gewoon bellen. Heb geen ervaring met staatsbosbeheer, maar jij hebt een vraag en daar wil je gewoon antwoord op. Uitgelachen of niet, als je maar antwoord krijgt, toch? ;)

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 20:45

positieve ervaring met het bellen en het contact met de boswachter. Helaas moeten ze erg bezuinigen en is er niet zo veel meer mogelijk wat betreft iets wat kosten geeft, maar ze lachen je zeker niet uit.

Succes!

jowien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 21:26

Gewoon bellen! Het zijn ook mensen hoor, boswachters... ze bijten niet. En als je uitlegt hoe je situatie is zullen ze je belangstelling zeker snappen. Het is altijd nuttig om zulke contacten te hebben, een belletje en vragen of je langs mag komen is een goede start!