Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
je mag me altijd een berichtje sturen voor een prijsopgave, maar dan heb ik wel de maten van je vloer nodig
gap schreef:Een en ander hangt ook wel af van de maten van je trailer en of je bv een rubberen mat verlijmt aan de vloer erop wilt etc etc. En of er goed materiaal gebruikt word, dus de goede kwaliteit hout en rubber.![]()
Wij vervangen bodems op een proffesionele manier en dat gebeurt goedje mag me altijd een berichtje sturen voor een prijsopgave, maar dan heb ik wel de maten van je vloer nodig
![]()
Ik weet dat we absoluut niet duur zijn in vergelijking met anderen![]()
Groetjes Gab
ikke schreef:gap schreef:Een en ander hangt ook wel af van de maten van je trailer en of je bv een rubberen mat verlijmt aan de vloer erop wilt etc etc. En of er goed materiaal gebruikt word, dus de goede kwaliteit hout en rubber.![]()
Wij vervangen bodems op een proffesionele manier en dat gebeurt goedje mag me altijd een berichtje sturen voor een prijsopgave, maar dan heb ik wel de maten van je vloer nodig
![]()
Ik weet dat we absoluut niet duur zijn in vergelijking met anderen![]()
Groetjes Gab
Mag ik dan zo nieuwsgierig zijn om te vragen welke materialen en procedures je hanteert voor het plaatsen van een nieuwe bodem?
tijdens een bakkkie kioffie kunnen de jongens van de werkplaats precies vertellen wat voor procedures ze volgen etc etc