Wie weet dit? ( startpas )

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Aukelizzy

Wie weet dit? ( startpas )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-11 18:49

Hoi allemaal,

Ik heb een vraag over de startpas. Ik heb een startkaart met mijn ene paard en die had ik per 31-12-2011 afgemeld omdat mijn paard geblesseerd was. Echter viel het mee en kan het paard gewoon vanaf januari weer op wedstrijd, dus ik had de KNHS gemaild dat ik mijn startkaart toch niet wilde afmelden. Prima, zou geregeld worden. Keek ik later op mijn KNHS en stond er idd niet meer dat de kaart afgemeld was. Afgelopen week kreeg ik een tijdelijke startpas voor mijn andere paard binnen ( die ik pas per 2012 voor het eerst ga starten ) en dacht ik, laat ik eens op mijnKNHS kijken. Stond daar dus ineens weer dat mijn startkaart voor mijn andere paard per 31-12-2011 afgemeld is.... En de KNHS is dicht tot 2 januari, maar ik wil 8 januari op de kring rijden... Mijn vraag is nu dus aan jullie, mogen de combinatie's die voor 2012 al een startkaart hadden nog op een startkaart starten tot april 2012, of hoor ik ( net als dat ik voor mijn andere paard heb ) een tijdelijke startpas te krijgen? Anders kan ik namelijk 2 jan meteen bellen dat ik mijn startkaart niet wil afmelden en kan ik 8 jan wel starten. Maar als ze dan nog een startpas naar mij op moeten sturen weet ik ik niet of die 8 januari wel binnen is...

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 20:19

Mits niet afgemeld geldt idd dat als je al een startkaart had deze dan "geldig" blijft tot je de startpas binnen krijgt (voor april) en krijgen alleen nieuwe aanmeldingen idd een voorlopige papieren "startpas"
Staat idd niet heel erg duidelijk op de site, maar dit is ons verteld tijdens de kringbijeenkomst :j

http://www.knhs.nl/Kennisbank-cat.asp?p ... wsID=23234

YSR1971

Re: Wie weet dit? ( startpas )

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 20:28

Je kunt met je oude startkaart starten. Alleen nieuwe aanvragen en overstappers van de ene naar de andere vereniging krijgen een voorlopige startpas, tot iedereen rond april de echte startpas gaat ontvangen.
Omdat je afgemelde startkaart toch weer op "afgemeld" staat, wel even een mailtje sturen aan de knhs via ledenservice@knhs.nl. Ze hebben wat last van problemen met het systeem, maar kunnen jouw startkaart zo weer op actief zetten. Ik zou bij onderwerp wel even spoed zetten als je 8 januari wilt starten en er ook op 4 of 5 januari even achteraan bellen.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-11 20:28

Ohh dank je voor je antwoord! Het was mij via de site idd niet duidelijk of alle combinaties een tijdelijke startpas kregen of alleen nieuw aangemelde combinaties. Maar nu is het duidelijk. Super bedankt! :)

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-11 20:29

YSR1971 schreef:
Je kunt met je oude startkaart starten. Alleen nieuwe aanvragen en overstappers van de ene naar de andere vereniging krijgen een voorlopige startpas, tot iedereen rond april de echte startpas gaat ontvangen.
Omdat je afgemelde startkaart toch weer op "afgemeld" staat, wel even een mailtje sturen aan de knhs via ledenservice@knhs.nl. Ze hebben wat last van problemen met het systeem, maar kunnen jouw startkaart zo weer op actief zetten. Ik zou bij onderwerp wel even spoed zetten als je 8 januari wilt starten en er ook op 4 of 5 januari even achteraan bellen.

Ik heb idd al gemaild en ga meteen 2 januari even bellen. :j