Ik ben op zoek naar een pony die Gerard heet. Hij stond toen ik op hem gereden heb in Voorthuizen en was van een meisje in Barneveld. Wat ik over hem weet is dat het waarschijnlijk een welsh pony is die aan een kant blind is. Ik hoop dat jullie weten waar hij staat.
Weet je hoe oud hij is? Tijdje geleden kenden ik een Gerard, was een welsh kruising shetlander.
Ymor
Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-11 12:48
Emma ik weet niet precies hoe die kleur heet zou het even opzoeken. Foto heb ik niet. Het is al wel een tijdje gelederen dat hij daar stond. Ik denk 2002. Maar dat weet ik niet zeker.
@eeltje was die blind aan een kant.
Ymor
Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-11 22:00
Ik wist het niet zeker maar heb even gezocht en het was een vos.
Hoe groot is Gerard? Ik heb een half blinde welsh kruising die uit die omgeving komt. Vosje. Het is wel een merrie.
Quibes
Geplaatst: 25-12-11 10:23
Sorry, ik weet niet meer of die blind was aan een oog. Die pony waar ik het over had was meer roan dan vos, dus ik denk dat jij een andere pony bedoeld. Toch veel succes met zoeken, en ik hoop dat je hem vind!!!
Wat is de kleur ervan heb namelijk wel iemand gezien die een nieuwe pony heeft met een blind oog, die was van een manege overgekocht.. Naam ervan weet ik niet...
Kleur heb ik al verteld. Ik hoop dat het die kleur was want het is al lang geleden en soms worden dingen anders in je gedachten! Hij was niet zo groot.
bij ons in Gouda stond een welsh pony die blind was ik weet de kleur en de naam niet egt maar ik hoorde het via via maar die pony is met pension gegaan omdat hij een blessuure aan zijn rug had