Heb zelf een andere broek van Horze. Deze valt wat groter dan verwacht en is ook vrij rekbaar. Zit altijd tussen 2 maten in en had daarvan dus makkelijk de kleinste maat kunnen nemen. Verder zit mijn broek heerlijk.
hier ook iemand met een horze rijbroek,ze vallen inderdaad wat ruim,ik had gemakkelijk een maat kleiner kunnen bestellen.maar ik vind ze wel lekker zitten.
Hier dezelfde ervaring als de rest. Ik vind de broek bij de benen gewoon normaal zitten. Alleen vind ik de taille vrij ruim. Daardoor heb ik het gevoel dat mijn broek steeds een stukje afzakt. Gelukkig niet zichtbaar voor anderen, maar het voelt een beetje vervelend.
Tes82
Geplaatst: 27-12-11 22:39
Ik vind het super fijne broeken, heb er inmiddels al 4 . Ik vind ze vallen als een normale kledingmaat, normaal moet ik rijbroeken vaak 1 of 2 maten groter kopen, maar deze dus niet.
ik heb geen ervaring met die broek maar een paar jaar terug had ik ook horze rijbroeken, ik vond ze tegen vallen er kwamen heel snel gaten in bij de knieën en het leer bleef niet zo mooi maar ik had andere modellen dus weet niet hoe het met deze zijn natuurlijk. (ter verdediging ik heb een paar horza broeken gehad met allemaal de zelfde problemen bij andere broeken niet)
ze zijn super fijn en ze passen perfect! ik heb een hele apparte maat en eurostar en pikeur, hh, kentucky enz passen mij niet, horze wel ze vallen als de maat die er ook echt op staat!