aerdenhout1 schreef:Als je wil rijden ga je toch op de lieve 15 jarige merrie en laat je de 7 jarige zadelmak maken op de manege!
Maar als jou paps dierenarts is en een beetje verstand heeft,dan zou dieallang met dit voorstel zijn gekomen, dus ik geloof jou verhaal nog steeds niet!
Een beetje dierenarts kan inschatten hoe een paard is en dan had hij , als vader zijnde, nooit zo'n dier gekocht voor zijn onervaren dochter!
Dus, m.a.w als pa deze 7 jarige pony heeft gekocht en wist wat er mee aan de had was, dan heeft hij nu ook het verstand en weet dat zijn dochter dit niet kan oplossen!
Dus ik zou zeggen verkopen dat dier, of hulp zoeken via de manege waar je staat!
Pa heeft er duidelijk weinig verstand van.
weet je het maakt me echt helemaal niks uit wat jij van me vind of denkt of wat dan ook maar ik vind het een beetje zielig om zo'n commentaar te hebben op een internetsite. ik wed dat je in het echt zo'n stil iemand bent die niks durft en alleen maar op het internet een grote mond heeft en voor de rest ga ik ook geen aandacht meer aan jou bestede!!